Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-05-17, 11:59
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Vilken jävla dröm det vore om Rumönien åkte ur EU. Ziggartiggarna är de vidrigaste människor som finns. De är slugna, ljuger, stjäl och bedrar folk, såna ska inte existera i ett västsamhälle. De luktar vidrigt, beter sig som svin och är irriterande med sina jäva muggar. Att de finns är egentligen, när man tänker lite längre än PK-näsan når, riktigt riktigt fel och sjukt. Undra hur situationen hade hanterats för 15 år sen. Mycket bättre tror jag. Varför görs inget åt Zigenare? Varför blundar alla för problemen kring de? Det är ett folkslag som inte vill integrera sig med oss, de vill leva på oss, bredvid oss, men med sin egen kultur och i den kulturen är stölder och kriminalitet nog mycket vanligare än hos någon annan folkgrupp i världen.

Tyvärr har jag inget bra svar på just varför Rumänien kom med. Jag längtar till den dagen våra gator är fria från den här ohyran.
Jag tycker synd om de svenska hemlösa som konkurreras ut när Zigenarna snor all pant och alla tiggpengar. Har Maria redan gett 10 kronor två gånger en dag, när gamle alkis-Roffe som också är hemlös kommer och ber om att få en krona eller två. Då kommer Maria kanske inte ha några mynt, eller inte vilja ge.
Alkis Roffe skall gå till soss.Då ordnas någon typ av boende.Det har vi råd med.För Ziggarnas del krävs fortsatta påtryckningar på Rumänien.Detta förenklas av att Sverige och Rumänien är med i EU.Personligen ger jag inte pengar till varken Alkis Roffe eller Ziggarna då det kanske är kontraproduktivt.Däremot har jag inget att invända mot att Sveriges EU medlemskapsavgift ökar.Hoppas att en del av pengarna kan gå till att hjälpa ziggarna på deras hemmaplan.
Citera
2018-05-21, 19:30
  #38
Medlem
MKGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anaujiram
När jag pratade med mina franska kompisar för några år sedan så kom det fram att Sarkozys mamma eller pappa var rumän. Han ska enligt dom ha försökt få in dom i eu. Men ångrade sig ganska snabbt när tiggandet blev riktigt utbrett i Frankrike.

Ungrare. Inte rumän.

Jag tror många länder i Europa skule vara glada om Arabrepubliken Swedistan åkte ut ur EU med röven först. Det är ju Sverige och Tyskland som har orsakat lämmeltåget av araber och hazarer genom att locka med livstidsförsörjning, muslimska reservat utan krav på anpassning m.m.
Hela Balkan och Centraleuropa, inkl. Rumänien, har översvämmats av nomadiserande halvanalfabeter som är på väg till sitt schlaraffenland i Skandinavien, jag försår att de är förbannade.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback