2015-03-26, 23:39
Medlem
drunknars avatar
Hello!
Efter att ha hamnat i en fin uppswing senaste veckorna tänkte jag försöka att starta en dagbok med betting på enbart svenska spel, 100% fysiska bongar
Jag gillar pengar lika mycket som de flesta andra gamblers men denna dagbok ska främst vara en rolig utmaning för att se om jag kan slå svs under en längre tid. Väljer att starta idag då jag redan satt 2/2 kuponger, alltid kul med bra start
Jag bettar givetvis även online en del men här kommer det bara handla om svs.
Tyvärr har jag redan hämtat ut den ena vinsten(och delinvesterat i nattens nhl) men den andra hade inte lagts in så den kan ni få se
Dagens spel:

Fyrling 20 x 18,37
Blues-JYP över 4,5
Helsingfors-Tappara 1, handikapp 0-1,5
Kalpa-Lukko över 3,5
Saipa-Kärpät över 4,5

Dubbel 30 x 6,39
Frankrike-Brasilien X, halvtid
Rögle-Västerås 1, hcp 0-1,5

Kommer strax lägga ut nattens nhl-bongar, hoppas rida vidare på vågen.
Länk för ökad cred: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Tar gärna emot tips/kritik/synpunkter/whatever.
Ska försöka orka att summera efter varje speldag, lets gogogo!
Senast redigerad av drunknar 2015-03-26 kl. 23:53.
2015-03-26, 23:50
Medlem
drunknars avatar
Nattens:

Femling 20 x 28,51
Boston-Anaheim över 4,5
Buffalo 1
Pittsburgh 2
Tampa-Nashville över 5,5
Washington 1

Fyrling 10 x 54,08
NY Islanders-LA X
Florida 2
Vancouver-Colorado över 5,5
Winnipeg-Montreal X

Fyrling 30 x 9,35
Boston-Anaheim över 4,5
Carolina-Pittsburgh Över 4,5
Florida 2
Washington 1

Fyrling 10 x 52,78
Indiana 2
Buffalo 1, hcp 0-1,5
Florida 2, hcp 1,5-0
Washington 1, hcp 0-1,5

Spridda skurar minst sagt. Hoppas rida vidare på vågen och sätta minst en av dessa. Mest tror jag på Florida borta mot Toronto, där Florida har allt att vinna mot avsågade Toronto.
2015-03-27, 00:39
Medlem
at95s avatar
Varför spelar du kombos?
2015-03-27, 01:34
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at95
Varför spelar du kombos?

Svenska spel du vet.....blir ett helvete med kuponger om man ska köra på enbart singelbets
Kommer nog iofs inte köra på som nattens bongar ser ut men när man är het kan högoddsarna sitta. Ser inte så himla bra ut just nu för mina bongs men alla lever teoretiskt

Satan vad Indiana blir massakrerade av Milwaukee! 34-15 i första quartern!
Senast redigerad av drunknar 2015-03-27 kl. 01:38.
2015-03-27, 02:41
Medlem
at95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Svenska spel du vet.....blir ett helvete med kuponger om man ska köra på enbart singelbets
Kommer nog iofs inte köra på som nattens bongar ser ut men när man är het kan högoddsarna sitta. Ser inte så himla bra ut just nu för mina bongs men alla lever teoretiskt

Satan vad Indiana blir massakrerade av Milwaukee! 34-15 i första quartern!

Okej, då förstår jag Det är rätt svårt att gå plus på kombos men det kan absolut vara trevligt att spela det ibland också.
2015-03-27, 02:53
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at95
Okej, då förstår jag Det är rätt svårt att gå plus på kombos men det kan absolut vara trevligt att spela det ibland också.

Ja verkligen svårt med kombos i längden men det är ju en del av utmaningen. Aldrig gillat att spela singlar på svs men kommer nog kanske behöva ändra på den "principen" lite om det här ska kunna gå. Om man slänger ut en preliminär målsättning så skulle det vara att lyckas ligga plus efter femsiffrig omsättning.

Nattens bongar är nu samtliga döda. Florida verkar göra sitt men det ger ingen utdelning i den här dagboken.

Summering:

Total insats: 120
Total vinst: 559
Resultat: +439

Åter manjana med em-kval bl.a. Blir lite illamående av hur mycket sämre oddsen ser ut jämfört med onlinebolagen men de kanske går upp över natten
Senast redigerad av drunknar 2015-03-27 kl. 02:55.
2015-03-27, 07:47
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ja verkligen svårt med kombos i längden men det är ju en del av utmaningen. Aldrig gillat att spela singlar på svs men kommer nog kanske behöva ändra på den "principen" lite om det här ska kunna gå. Om man slänger ut en preliminär målsättning så skulle det vara att lyckas ligga plus efter femsiffrig omsättning.

Nattens bongar är nu samtliga döda. Florida verkar göra sitt men det ger ingen utdelning i den här dagboken.

Summering:

Total insats: 120
Total vinst: 559
Resultat: +439

Åter manjana med em-kval bl.a. Blir lite illamående av hur mycket sämre oddsen ser ut jämfört med onlinebolagen men de kanske går upp över natten
Tar nog rygg på dig med en hundring
2015-03-27, 14:38
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Tar nog rygg på dig med en hundring

Alright, då måste du ha något att rygga. Dagens utbud är bedrövligt med underodds på em-kval men jag måste hålla bollen i rullning så här i inledningen så fick ihop några bongs:

Trippel 40 x 4,70

Sverige 2, hcp 1-0
AK Bars-Sibir N över 3,5
England-Litauen över 2,5

Femling 20 x 7,63 (fre-lör)

Sverige 2
Skellefteå 1, h2h
Holland 1
Södertälje-Västervik över 4,5
Colorado 1

Fyrling 10 x 88,89

Moldavien-Ibrahimovic h2h 2
Slovakien 1, hcp 0-2
Schweiz-Estland över 2,5
FYR Makedonien 1, hcp 0-1

Femling 10 x 77,68

AK Bars 1, hcp 0-1,5
Mullsjö-Växjö under 9,5
Ystad 1, hcp 0-1,5
Leksand 1, hcp 0-1,5
Montenegro-Ryssland X

Om nu någon skulle få för sig att fråga mig om dagens bästa, som jag tänkt posta dagligen då jag spelar, så säger jag Sverige med hcp 1,5-0 till 2,15. Detta med tvekan då dagens utbud på svs är det sämsta jag sett på länge, men jag tror Ibra kommer vara on fire ikväll. Lycka till med spelen!
2015-03-27, 18:51
Medlem
drunknars avatar
Citat:

Om nu någon skulle få för sig att fråga mig om dagens bästa, som jag tänkt posta dagligen då jag spelar, så säger jag Sverige med hcp 1,5-0 till 2,15. Detta med tvekan då dagens utbud på svs är det sämsta jag sett på länge, men jag tror Ibra kommer vara on fire ikväll. Lycka till med spelen!

Bäst att backa sitt tips, in med en hundring:

Singel 100 x 2,15

Moldavien-Sverige 2, hcp 1-0

Sista spelet för dagen på NHL:

Trippel 20 x 15,81

Chicago 1
Dallas 2, hcp 1,5-0
Minnesota-Calgary X
Senast redigerad av drunknar 2015-03-27 kl. 19:27.
2015-03-27, 23:30
Medlem
drunknars avatar
Dagens bästa satt men annars bara nära. Kör en summering då jag inte kommer följa nhl. Har den + en till bong levande och hoppas på att få korrigera imorrn.

Resultat idag: Satsade:200 Vinst:215 Resultat:+15

Summering:

Total insats: 320
Total vinst: 774
Resultat: +454

Nya tag imorrn!
2015-03-28, 06:57
Medlem
drunknars avatar
Högskoleprovet idag så alla horder som spänt väntar på mina bets får vänta ett tag
Preliminärt utser jag dagens bästa till Island som ska spöa Kazakerna borta till 1,83. Bättre odds finns online. Har inte bestämt mig för om jag ska spela den som singel. Lycka till med spelen!
2015-03-28, 08:01
Medlem
psychograves avatar
Citat:
Högskoleprovet idag så alla horder som spänt väntar på mina bets får vänta ett tag
Preliminärt utser jag dagens bästa till Island som ska spöa Kazakerna borta till 1,83. Bättre odds finns online. Har inte bestämt mig för om jag ska spela den som singel. Lycka till med spelen!

Stackars sate som ska skriva de där! Kanske inte ska lita på dina bets idag när du bränt sönder hjärncellerna hela dagen!
Ont: Ja Island borde ta dom rätt lätt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback