Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2015-03-28, 23:38
  #97
Medlem
Nidexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spreztozc
Självklart är det huset som vinner i det långa loppet, men det var inte det som diskuterades här, utan hur man enklast tjänar 500 kr på en dag. Det krävs inte mer än 25-50 kr för att utöka till en röding på en dag om du är lite smart. Därav var det inte ett allt för dumt tips, om man då (såklart) är beredd på att eventuellt förlora sina investerade slantar också.
Men som nödlösning? Ja.

Förövrigt så gillade jag dina andra alternativ.
Hahah, hur i helvete utökar du 50 spänn till en röding på spel? Har inte tjänat en krona på senaste månaderna jag spelat för 100-200kr/månad. Så onödigt.
2015-03-29, 03:02
  #98
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Sälj lite gräs så lär du tjäna mer en 500 per dag Eller så skaffar du dig ett stadigt jobb så slipper du såna här problem. Men jag förstår dig om du inte har något jobb, det är fan inte lätt i dagen läge.
2015-03-29, 12:53
  #99
Medlem
FASSWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Sälj din röv och tjäna många 500:ar på en dag. Har du inga andra färdigheter får du bita i kudden.

/ Leif

Jag undrar hur gammal du är ;3 Sett dig skriva väldigt skumma saker på detta forum (nyfiken)
2015-03-29, 13:20
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Har du inte tillgång till 500kr på fickan är du tyvärr "en lodis".
Haha.. så sant
2015-03-29, 13:23
  #101
Medlem
Konkelbears avatar
1: Ta dem fulaste/äldsta kläderna du hittar i garderoben
2: Rulla runt dig i nån lerpöl, eventuellt klipp sönder dem lite
3: Gör en skylt med knakig svenska att du är på flykt och behöver pengar
4: Ställ dig utanför valfri mataffären eller där det rör sig mycket människor

Voila, nu är du på god väg att tjäna in dina första 500 kr.
2015-03-29, 17:23
  #102
Medlem
Wajis avatar
Kan romerna sitta på gatan och få in 500:- om dagen så kan säkert du sitta på en IKEA-matta och dra in behövliga stålar
2015-03-30, 00:00
  #103
Medlem
Goatse version 2.

Eller Gokkun(googla du lär få ett flin iaf), filma och s(v)älj, lär va succé!

Eller varför inte göra en fritzl webcam edition?

Sälj alvedon till fucking åmål fjortisar.

Flash/b/ack.

Skämtåsido, erbjud rasta hundar, fixa datorer(mobilreperationer kanske), köp elektronik(eller annat) fr kina och sälj dyrare.

Sälj krokodil alternativt bromo dragonfly, sälj sedan kroppsdelarnar.

Dra till syrien och sno deras kameler röstar jag på! sälj sedan som "orientaliska stora hundar" på blocket.
2015-03-30, 08:33
  #104
Medlem
UgLyBastards avatar
ställ dig utanför välbesökt mataffär och fråga folk som går in, och ut, efter pengar till bussen för du har tappat plånboken, du har heller ingen mobil.
vips.
2015-03-30, 08:45
  #105
Avstängd
YP4XQs avatar
Jag hade kunnat ge dig en femhundring men när jag läste du inte är villig att själv göra skitjobb för pengarna så var du inte längre värd det.

edit: Någon annan som vill ha TS femhundring och kan bevisa för mig denne är värd min röding?
__________________
Senast redigerad av YP4XQ 2015-03-30 kl. 08:58.
2015-03-30, 12:42
  #106
Medlem
Crossmacks avatar
(FB) Samlingstråd - Tjäna pengar

Låst //mod
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback