Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-08-15, 15:38
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Jaha, vad säger ni om detta European Sports Championship då?

Tycker det är ett bra grepp att samla lite mindre(eller snarare mindre uppmärksammade) idrotter på samma plats. Paketeringen underlättas och vi gynnas med större produktioner. Men jag tycker inte det gjort varken av eller till för flaggskeppen friidrott och simning, som känts som separata mästerskap. Jag ger det ändå tummen upp.

Mycket bra, klockrent upplägg helt enkelt.. Har egentligen ingenting att klaga på, med bättre förberedelser för Emma Fredh (rodd) och en Lisa Nordén (triathlon) tillbaka i toppslag, så hade vi haft medaljchanser i alla sju idrotterna..

Blir som ett "mini-OS" för Europa och det var riktigt kul att följa.. Våra medaljer i gymnastiken och golfen lyfts ju fram på ett helt annat sätt nu, än om det skett på separata mästerskap, positivt för dessa sporter..
Citera
2018-08-24, 13:58
  #110
Medlem
Shane21s avatar
Gillar inte upplägget blir för mycket sport ssamtidigt, såg bara friidrott.

Men för er som gillar upplägget vill jag tipsa om asiatiska mästerskapen som pågår nu. 52 sporter allt kan följas via denna sida som har resultat, startlistor och livestream från alla grenar. https://en.asiangames2018.id
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback