Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-03-26, 10:53
  #13
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
All kan man ju inte Veta direkt, utan ibland måste man resonera, tänka och spekulera. Vad vill du, ditt snille, föreslå för annan grund för negrerna att våldta vita kvinnor, än den rent rasmässiga?
Först vill jag tacka för att du utnämner mig till snille!

Jag utgår att det är reptilhjärnan som bestämmer, eller som Frank Andersson uttryckte det: "Kuken skall ha sitt". Eftersom det en större andel kaukasiska än afrikanska tjejer i befolkningen, så är sannolikheten också större att en kaukasisk tjej blir den som råkar ut för en våldtäkt detta oavsett våldtäktsmannens kulör. Kan du presentera några siffror som visar på motsatsen så har jag idel öra -om inte så är detta ett skensamband, du slösar mao bort din tid på att jaga spöken.
Citera
2015-03-26, 10:56
  #14
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
Teoretiska frågor om hämnd:

1: När vi läser om en våldtagen svensk tjej: är det på något som helst sätt motiverat och gå ut och våldta en invandrartjej?

2: När vi läser om invandrarvåld: är det på något som helst sätt korrekt att gå ut och misshandla en invandrare?

Alltså något av en tand-för-tand-princip. Ungefär som när en arab spränger sig själv i bitar i Israel, så raserar Israel den-till-araben-tillhörande-familjens hus. Hur snabbt hade det lugnat ner sig i Husby under kravallerna 2013 om den svenska militären skjutit in några raketer och sprängt några hus åt helvete?

Är det rätt att som vigilante gå ut och slå en neger när negrer återigen gruppvåldtagit en vit kvinna?

Om det är rätt att hämnas är det bara rätt att straffa skyldiga. Vill du på allvar ge dig på en neger som är datornörd eller har ett hederligt jobb för att en kriminell neger har våldtagit? Förstår du inte att du gör lika fel då? Sundast på alla sätt är att bara försvara sig vid angrepp. Ska man hämnas i efterskott ska hämnden riktas mot någon som verkligen har gjort ont. Självklart.
Citera
2015-03-26, 12:11
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
Teoretiska frågor om hämnd:

1: När vi läser om en våldtagen svensk tjej: är det på något som helst sätt motiverat och gå ut och våldta en invandrartjej?

2: När vi läser om invandrarvåld: är det på något som helst sätt korrekt att gå ut och misshandla en invandrare?
Om du känner att det skulle vara okej att du blev våldtagen som straff för att en våldtäkt ägt rum så är det i alla fall ett koherent argument.

Citat:
Alltså något av en tand-för-tand-princip. Ungefär som när en arab spränger sig själv i bitar i Israel, så raserar Israel den-till-araben-tillhörande-familjens hus. Hur snabbt hade det lugnat ner sig i Husby under kravallerna 2013 om den svenska militären skjutit in några raketer och sprängt några hus åt helvete?
Husby lugnade ner sig efter någon dag. I Gaza har det inte lugnat ner sig på 40 år. Vad tror du?

Citat:
Är det rätt att som vigilante gå ut och slå en neger när negrer återigen gruppvåldtagit en vit kvinna?
Om du vill ta ansvar för alla brott som alla med din hudfärg begått så kör på.
Citera
2015-03-27, 17:16
  #16
Medlem
PrinceMaximillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
Teoretiska frågor om hämnd:

1: När vi läser om en våldtagen svensk tjej: är det på något som helst sätt motiverat och gå ut och våldta en invandrartjej?

2: När vi läser om invandrarvåld: är det på något som helst sätt korrekt att gå ut och misshandla en invandrare?

Alltså något av en tand-för-tand-princip. Ungefär som när en arab spränger sig själv i bitar i Israel, så raserar Israel den-till-araben-tillhörande-familjens hus. Hur snabbt hade det lugnat ner sig i Husby under kravallerna 2013 om den svenska militären skjutit in några raketer och sprängt några hus åt helvete?

Är det rätt att som vigilante gå ut och slå en neger när negrer återigen gruppvåldtagit en vit kvinna?

I teorin kan du göra vad du vill men i verkligheten så viker ni svenskar ner er så fort man höjer lite på rösten
Citera
2015-03-28, 01:04
  #17
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
Teoretiska frågor om hämnd:

1: När vi läser om en våldtagen svensk tjej: är det på något som helst sätt motiverat och gå ut och våldta en invandrartjej?

2: När vi läser om invandrarvåld: är det på något som helst sätt korrekt att gå ut och misshandla en invandrare?

Alltså något av en tand-för-tand-princip. Ungefär som när en arab spränger sig själv i bitar i Israel, så raserar Israel den-till-araben-tillhörande-familjens hus. Hur snabbt hade det lugnat ner sig i Husby under kravallerna 2013 om den svenska militären skjutit in några raketer och sprängt några hus åt helvete?

Är det rätt att som vigilante gå ut och slå en neger när negrer återigen gruppvåldtagit en vit kvinna?

Nej og nej. Och det gäller även ifall tandfortandprincipen håller, etiskt sett, eftersom ingen random är skyldig något för den där tanden, utan då ska du "targeta" rätta grupp, vilket är mer snävert än "muhammedan".
Citera
2015-03-29, 15:37
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Först vill jag tacka för att du utnämner mig till snille!

Jag utgår att det är reptilhjärnan som bestämmer, eller som Frank Andersson uttryckte det: "Kuken skall ha sitt". Eftersom det en större andel kaukasiska än afrikanska tjejer i befolkningen, så är sannolikheten också större att en kaukasisk tjej blir den som råkar ut för en våldtäkt detta oavsett våldtäktsmannens kulör. Kan du presentera några siffror som visar på motsatsen så har jag idel öra -om inte så är detta ett skensamband, du slösar mao bort din tid på att jaga spöken.


"Perhaps the most shocking of all the crime data dealing with cross-race crime is the incredible rate of crime by Black males against White women. According to U.S. Justice Department figures over 34,460 White women are sexually assaulted or raped by Black men each year, and most authorities believe that the actual rape figures are at least twice the reported number. In perhaps the most shocking crime figure of all is the number of White rapes against Black women. Statistically, it is 0! Because they have fewer than 10 cases nationally."

http://whiteresister.com/index.php/a...men-in-america

Vi kan ju ta en titt på grooming-fallen i England också - idel pakistanska och arabiska män som våldtar i princip bara vita flickor. I Oslo sa polisen för några år sedan att alla överfallsvåldtäkter begåtts av utom-europeiska män.
Citera
2015-03-29, 15:42
  #19
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
"Perhaps the most shocking of all the crime data dealing with cross-race crime is the incredible rate of crime by Black males against White women. According to U.S. Justice Department figures over 34,460 White women are sexually assaulted or raped by Black men each year, and most authorities believe that the actual rape figures are at least twice the reported number. In perhaps the most shocking crime figure of all is the number of White rapes against Black women. Statistically, it is 0! Because they have fewer than 10 cases nationally."

http://whiteresister.com/index.php/a...men-in-america

Vi kan ju ta en titt på grooming-fallen i England också - idel pakistanska och arabiska män som våldtar i princip bara vita flickor. I Oslo sa polisen för några år sedan att alla överfallsvåldtäkter begåtts av utom-europeiska män.

Sant, sant, men de negrer och araber som inte har våldtagit ska inte ha något kollektivt straff för det. Ska någon ha straff är det politikerna som släpar hit dem. Breivik valde fel offer. Sedan är det ju de vitas eget fel att de röstar på landsförrädare (jo, jag är fortfarande anarkist men kan ändå använda konceptet inom dess givna ramar, förstås).
Citera
2015-04-02, 18:03
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Sant, sant, men de negrer och araber som inte har våldtagit ska inte ha något kollektivt straff för det. Ska någon ha straff är det politikerna som släpar hit dem. Breivik valde fel offer. Sedan är det ju de vitas eget fel att de röstar på landsförrädare (jo, jag är fortfarande anarkist men kan ändå använda konceptet inom dess givna ramar, förstås).

Inte ens om det skulle minska antalet våldtäkter mot oss? Skulle somalierna som tex gruppvåldtog i Finlandsfärjan ha gjort det lika glatt och ivrigt, om de hade vetat att deras morsor och systrar blir sönderknullade när vi väl får reda på vilka dom är? Då hade de kanske stillat sina erektioner och gökat varandra istället?
Citera
2015-04-02, 18:06
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edomedo123
arg för att jag är en blatte som bor i villa?
butthurt

Vet en iransk (kurdisk?) familj som bott i villa i många år - hela kalaset bekostat av kommunen såklart. Det skulle vara tillfälligt, men när det var dags att flytta ut sa invandrarna bara "nicht" och kommunen gjorde inget åt saken. Du kanske tillhör den familjen?

Men icke - som du kanske ser av min trådstart så är jag arg på blattar som våldtar och misshandlar, inte för att en och annan eventuellt bor i villa.
Citera
2015-04-02, 18:08
  #22
Avstängd
capodasters avatar
Det är väl sista utvägen men hade alla svenskar gjort så så hade invandringen stoppats omedlbart
tyvärr har svenskarna lärt sig att tala är silver att tiga är guld.
Citera
2015-04-02, 18:22
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capodaster
Det är väl sista utvägen men hade alla svenskar gjort så så hade invandringen stoppats omedlbart
tyvärr har svenskarna lärt sig att tala är silver att tiga är guld.

Ja det är ju inte så att det är min högsta dröm och mål i livet att det ska bli så. Men ändå ser jag nästan dagligen på videoklipp där invandrare blir lynchade och negrer hängs, för jag tror att till slut måste vi lära oss att inte se på dom som människor. Det kommer att göra det mycket lättare för alla inblandade. Empatin måste in på läget "minus", och sympatin bör makuleras, och till slut är vi brutala monster, vilket vi, tror jag, måste vara under en tid-som-är-övergående/temporärt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback