Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-25, 20:26
  #1
Medlem
William Hainess avatar
Göm rakbladen från era döttrar:

Citat:
After five incredible years Zayn Malik has decided to leave One
Direction. Niall, Harry, Liam and Louis will continue as a four-piece and look forward to the forthcoming concerts of their world tour and
recording their fifth album, due to be released later this year.

Zayn says: "My life with One Direction has been more than I could ever have imagined. But, after five years, I feel like it is now the right time for me to leave the band. I'd like to apologise to the fans if I've let anyone down, but I have to do what feels right in my heart. I am leaving because I want to be a normal 22-year-old who is able to relax and have some private time out of the spotlight. I know I have four friends for life in Louis, Liam, Harry and Niall. I know they will continue to be the best band in the world."

One Direction say: "We're really sad to see Zayn go, but we totally
respect his decision and send him all our love for the future. The past five years have been beyond amazing, we've gone through so much together, so we will always be friends. The four of us will now continue. We're looking forward to recording the new album and seeing all the fans on the next stage of the world tour."

Simon Cowell says: "I would like to say thank you to Zayn for everything he has done for One Direction. Since I first met Zayn in 2010, I have grown very, very fond - and immensely proud - of him. I have seen him grow in confidence and I am truly sorry to see him leave. As for One Direction, fans can rest assured that Niall, Liam, Harry and Louis are hugely excited about the future of the band."

https://m.facebook.com/story.php?sto...21930497861753

Solo-karriär på g?
Citera
2015-03-25, 20:32
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Göm rakbladen från era döttrar:



https://m.facebook.com/story.php?sto...21930497861753

Solo-karriär på g?

Snarare att han till slut blev en för stor belastning för resten av bandet. Dålig press och tydligen knark.
Citera
2015-03-25, 21:15
  #3
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Solo-karriär på g?
Soloalbum är väl redan inspelat, men det sades att det skulle släppas parallellt med bandet. Nu får han dock gott om tid för det projektet.

Jag tror snarare att han mer eller mindre var trubbel, detta har ju spekulerats i länge. Jag läste att han och en annan i bandet gått lite sin egen väg. Visat upp sig på bild med droger. Inte hängt med de tre övriga, lite som två läger. Just den grabben plåtades väl med en annan tjej än sin egen också nyligen, kan tänka mig att han fått nog (och bandet också) på alla sätt och vis.

Ändå är jag inget fan, vet inte ens om jag har hört mer än någon enstaka låt på radio, men man snappar upp en del ofrivilligt via media. Inte minst då man skummar av AB och Expressen idag.

Sedan verkar han inte riktigt lika nöjd på scen och med uppmärksamheten som han säkert är med all med all cash i plånboken. Aftonbladets sågning av just honom efter bandets konsert i Stockholm i somras:

Den som sabbar för alla är däremot Zayn Malik.

Han går mest och drar fötterna efter sig och ser ut som om han hellre hade velat – låt säga – karda en onepiece av sitt navelludd. Vad är egentligen hans problem?

Vad är poängen? Det är direkt oförskämt. För vad är poängen med att titta på honom när han har tråkigt? Allvarligt Zayn – dina fans har betalat massor för att få se dig. Du måste skärpa dig.


http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle19054564.ab
__________________
Senast redigerad av emma80 2015-03-25 kl. 21:18.
Citera
2015-03-25, 21:43
  #4
Medlem
Han har alltid ogillat kändisskapet. Det knappt han gick till sin xfactor audition, så han var aldrig dödligt seriös med att ha en karriär. Han har alltid varit tillbakadragen och 4 album och turnéer på knappt 5 år skulle kunna knäcka vem som helst. Han är väldigt konstnärlig också och vill nog ha tid att utöka det intresset. Det kan snackas om droger och otrohet, men det är knappast huvudorsaken.

Väldigt synd iaf då jag varit ett fan sedan början (nej det är inte bara 12 åringar som är fans). Får hoppas att resten lyckas hålla ihop så länge som möjligt ändå.
Citera
2015-03-25, 22:39
  #5
Medlem
Tiggeroos avatar
Han har som sagt tydligen aldrig varit väldigt intresserad av kändisskapet och försökt hålla sig lite i bakgrunden - har en syster i nedre tonåren som har legat och storgråtit i snart 4 timmar, får bara en dörr i ansiktet om man vågar sig in i hennes rum

Frågan är väl om detta är början på slutet - pojkband håller ju väldigt sällan ihop, tror inte 1D kommer finnas kvar som grupp länge till. Något år eller två kanske.
Citera
2015-03-25, 23:00
  #6
Medlem
Megasavantens avatar
Mitt liv är över.
Citera
2015-03-26, 15:54
  #7
Medlem
Han har drogproblem och ska in på rehab
Citera
2015-03-26, 21:32
  #8
Medlem
emma80s avatar
Verkar ha kickats då han inte var villig att ge upp knarkandet och drickandet.

http://radaronline.com/exclusives/20...alcohol-abuse/

Multiple insiders claim that management gave him an ultimatum — get sober or quit — and he refused!

“Zayn’s alcohol and drug use became a huge problem,” a source connected to the upper management for the band reveals.
Citera
2015-03-27, 08:07
  #9
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megasavanten
Mitt liv är över.

Du vet att det är 18års gräns här va?
Citera
2018-11-20, 17:21
  #10
Medlem
Pojkbandsstjärnan Zayn Malik har valt att lämna den muslimska tron, som han är uppfostrad inom.
Artisten möts nu av kritik från fans som tycker att han hånar troende muslimer.
– Jag tror inte att man måste läsa en bön på ett särskilt språk fem gånger om dagen, säger Zayn Malik i en intervju med brittiska Vogue.

https://www.expressen.se/noje/stjarn...muslim-langre/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback