Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-25, 19:23
  #1
Medlem
Bestämde mig för drygt två veckor sedan att gå upp i vikt. Gick upp ifrån 68.5kg till 71.5kg.
Men självklart ska jag bli sjuk vilket resultera i att jag inte käka något under tisdagen, o inte käkat något ännu. Bajsa två gånger o spydde lite bara en gång. Är tyvärr nere på 68.5kg igen, och har ingen jävla apetit alls.

Vafan e detta? Sjukt att gå ner så mycket under såpass kort tid? Jag bajsa inte oerhört mycket direkt.
Kan man minska förbränning?

Är förövrigt 187.
Citera
2015-03-25, 19:26
  #2
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Ja du har en superförbränning.
Citera
2015-03-25, 19:28
  #3
Medlem
Readyfreddies avatar
Så du tror dig bränt bort 3 kg fett/muskler på ett par dagar?

Vad är det för fel på folk?

Är du 187 så är du en centimeter för kort för att kunna minska förbränning... tyvärr.
Citera
2015-03-25, 19:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Så du tror dig bränt bort 3 kg fett/muskler på ett par dagar?

Vad är det för fel på folk?

Är du 187 så är du en centimeter för kort för att kunna minska förbränning... tyvärr.

Går jag enligt samma våg som för 2 dagar sedan så.

La till längden ifall någon skulle undra varför jag ville gå upp i vikt för.
Citera
2015-03-25, 19:42
  #5
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azovicy
Går jag enligt samma våg som för 2 dagar sedan så.

La till längden ifall någon skulle undra varför jag ville gå upp i vikt för.

Ja, men du måste ju tänka på vätskan i kroppen. Sveper du en liter vatten så går du vips upp ett helt kilo på 10 sekunder, men det är ju inte egentlig kroppsvikt. Har du nu varit sjuk har du säkert svettats bort en hel del. Hur mycket du fått ur dig på toa är ju inte riktigt relevant eftersom det är mat som försvinner ut och inte fett/muskler.
När jag åt vanlig mat med mycket kolhydrater kunde jag pendla 3-4 kg inom en vecka. Så fortsätt på ett kraftigt energiöverskott och väga dig igen först när du känner att du lagt på dig så slipper du tappa modet.

Du kan ju sänka förbränningen genom att vara inaktiv.
Citera
2015-03-25, 19:52
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, men du måste ju tänka på vätskan i kroppen. Sveper du en liter vatten så går du vips upp ett helt kilo på 10 sekunder, men det är ju inte egentlig kroppsvikt. Har du nu varit sjuk har du säkert svettats bort en hel del. Hur mycket du fått ur dig på toa är ju inte riktigt relevant eftersom det är mat som försvinner ut och inte fett/muskler.
När jag åt vanlig mat med mycket kolhydrater kunde jag pendla 3-4 kg inom en vecka. Så fortsätt på ett kraftigt energiöverskott och väga dig igen först när du känner att du lagt på dig så slipper du tappa modet.

Du kan ju sänka förbränningen genom att vara inaktiv.

Dricker för övrigt gainer om det kanske har någon verkan?
Citera
2015-03-25, 20:16
  #7
Avstängd
Alobs avatar
Herregud 68-71 kg?! Wtf .. VAFAN lever du på?! Hur överlever du ens?!
Citera
2015-03-25, 20:23
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alob
Herregud 68-71 kg?! Wtf .. VAFAN lever du på?! Hur överlever du ens?!

För undernärd eller vadå haha?
Citera
2015-03-26, 18:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azovicy
För undernärd eller vadå haha?

Alla i tråden har hittills idiotförklarat dig. Men du borde kanske förstå bättre. Om du hade haft en bra förbränning över normalt så hade du inte vägt så mycket som 67.5kg så tyvärr så är du som alla andra.

Dina anledningar till hur man kan gå ner i vikt är undermåliga. Du har inte tänkt på att man tex svettas?
Citera
2015-03-27, 23:40
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azovicy
För undernärd eller vadå haha?

Nej, men att du gnäller om det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback