Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-04-19, 13:30
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulle73
okej snyggt! uniquemicals har jag läst bra om, och har funnits ett bra tag


Jag tyckte att uniQ kändes lite annorlunda än det andra märke jag testat.. fick också ont i ena hälsenan, första gången kändes det som att alla leder och ligament blev "uppsmörjda" Detta fick mig att nojja lite på att det skulle vara spetsat med winstrol eller nåt... kan ju vara en ren slump eller berott på andra faktorer..
Citera
2015-04-19, 13:33
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusplan
Jo dom var bra men inte något bättre än de engelska. Det är att föredra kapslar än när dom är lösta i vätska.
Uniquemicals smakar som lösningsmedel och gummi, kan ju inte vara nått hälsosamt i alla fall

Du verkar ha kört flera Ostakurer? Har du upplevt några biverkningar?
Citera
2015-04-20, 13:54
  #27
Medlem
Ostarine finns det inte mycket biverkningar förutom att den inte har någon andogen verkan så man får inte köra det för länge.

Men skulle nog inte rekommendera ostarine till någon förutom kvinnor och pct.

Vill man prova på något så är det enligt mig bättre att köra någon mild progormon/design steroid från uk
Citera
2015-04-21, 15:45
  #28
Medlem
Rättar lite: androgen och prohormon ska det stå
Citera
2017-09-27, 12:38
  #29
Medlem
Samaelssons avatar
Syns de på drogtester som testar AAS?
Citera
2017-09-27, 23:38
  #30
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwightHoward
Jaha okej det förklarar ju saken. Tack så mycket.


Okej, tack. Men skulle det gå utan nån pct överhuvudtaget? Eller är det ett måste efter man kört Ostarine?
PCT.
Ostarine stänger ner testoproduktionen ganska rejält har blodprover visat, redan på 5mg och då ska man veta att de flesta kör på 25mg
I de tidiga åren "marknadsfördes" Ostarine som "PCT fri" men med tiden visade sig det inte stämma.

Detta är ett blodprov på levervärden och Testosteron efter bara 3 veckor med Ostarine på 20mg:

Total test: 174ng/dL --range 332-896
ALT: 115 --range 17-63
BUN: 23 -- range 8-20
ESR: 18 --range 0-10
AST: 44 --range 10-45
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback