Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-07-25, 16:50
  #61
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jo, jag som karl får titt som tätt tydliga fejkade bot-"kvinnor" som vill bli vän med mig, oftast östeuropeiska eller andra "konstiga" namn med tydliga fotomodellbilder - och inte sällan räcker det att titta på förstasidan/presentationen för att se en massa länkar till diverse porrsajter och annat... Åtminstone 4 nya sådana vänförfrågningar senaste veckan.



Se till att "råka" träffa henne personligen.
De är dock sällan snygga, så ganska dåliga kattfiskar. Är inte någon manlig motsvarighet till modeller direkt.
Citera
2017-07-25, 16:57
  #62
Medlem
Det händer fan mig som kille också. Massa b-rudar som lägger till en, lite randoms. Oftast, inte alltid, så går man in på deras profil och ser översta inlägget liknande "klicka på detta länk för se min fitta lekas med" typ XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD okej
Citera
2017-07-25, 17:08
  #63
Medlem
supermassives avatar
Det är allt några styckna som gör detta. Tycker dock det är mer på Instagram än Facebook.
Citera
2017-07-25, 17:19
  #64
Medlem
Kroppkakors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jo, jag som karl får titt som tätt tydliga fejkade bot-"kvinnor" som vill bli vän med mig, oftast östeuropeiska eller andra "konstiga" namn med tydliga fotomodellbilder - och inte sällan räcker det att titta på förstasidan/presentationen för att se en massa länkar till diverse porrsajter och annat... Åtminstone 4 nya sådana vänförfrågningar senaste veckan.



Se till att "råka" träffa henne personligen.

Det blir nog lite svårt tror jag, men det är ingen gigantisk stad vi bor i så visst chansen finns att jag skulle kunna stöta på henne.
Citera
2017-07-25, 18:34
  #65
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sundbergaren
Det händer fan mig som kille också. Massa b-rudar som lägger till en, lite randoms. Oftast, inte alltid, så går man in på deras profil och ser översta inlägget liknande "klicka på detta länk för se min fitta lekas med" typ XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD okej

Och du var dum nog att klicka med?
Citera
2017-07-25, 19:25
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Och du var dum nog att klicka med?
aldrig looool
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback