Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-22, 23:17
  #1
Medlem
Jag har slutat att hoppas på att några män överhuvudtaget ska kunna rå på odjuret, monstret IS. Men idag återvände hoppet när jag zappade runt på youtube. Plötsligt hörde och såg jag armén som inga män rår på och som fullständigt fick mig på fall. Håll till godo klicka på länken och njut https://www.youtube.com/watch?v=Hq5i-6cJMJs. Själv får jag väl en dödsfatwa för det här men det var det fanimej värt.
Citera
2015-03-22, 23:30
  #2
Medlem
Zaedrewss avatar
Tror de skulle sprängas inifrån om de bara såg detta.
Citera
2015-03-22, 23:32
  #3
Medlem
Svenskares avatar
Frälsningsarmén
Citera
2015-03-22, 23:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskare
Frälsningsarmén

Nej tyvärr de dödar kristna i parti och minut, men rent våld fungerar nog inte i varje fall.
Citera
2015-03-22, 23:43
  #5
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevePlasma
Nej tyvärr de dödar kristna i parti och minut, men rent våld fungerar nog inte i varje fall.

Jehovas vittnen?
Citera
2015-03-22, 23:47
  #6
Medlem
Svenskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Jehovas vittnen?

Ja, de jävlarna är i alla fall ihärdiga. Tänk bara vilka krigare de skulle vara med vapen i hand.

"Nej, jag har inte alls blivit avskjuten benet, det är en smärre sårskada bara. . . öh. . .må..måste dela ut. . . vakt... torn...öh" (död)
Citera
2015-03-22, 23:49
  #7
Medlem
Zaedrewss avatar
Jehovas vittnen och Amish i kombo. De skulle vara perfekta de. Inget skulle stoppa dom.
Citera
2015-03-22, 23:55
  #8
Medlem
Andra religioner och ideologier funkar inte på IS. Betänk att de är hjärntvättade. Orden från andra har förvrängts till ultramuslimsk propaganda innan de ens har nått deras öron.

Däremot verkar dom inte kunna stå emot köttets lustar. Då och då måste befälen skicka över några vackra flickor för att hålla uppe deras moral och de lockar dom också med att de ska bli tillfredsställda av 12 vackra jungfruar i himlen om de dör i strid. De är ju män för sjutton även om dom är mansgrisar. Det här klarar inte ens den grundligaste hjärntvätten av. Det här går rätt in i reptilhjärnan.
Citera
2015-03-23, 00:26
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tror de skulle sprängas inifrån om de bara såg detta.
Det är liksom det jag är ute efter
Citera
2015-03-23, 00:40
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevePlasma
Andra religioner och ideologier funkar inte på IS. Betänk att de är hjärntvättade. Orden från andra har förvrängts till ultramuslimsk propaganda innan de ens har nått deras öron.

Däremot verkar dom inte kunna stå emot köttets lustar. Då och då måste befälen skicka över några vackra flickor för att hålla uppe deras moral och de lockar dom också med att de ska bli tillfredsställda av 12 vackra jungfruar i himlen om de dör i strid. De är ju män för sjutton även om dom är mansgrisar. Det här klarar inte ens den grundligaste hjärntvätten av. Det här går rätt in i reptilhjärnan.
Minska inte på belöningen - det är 72 donnor som utlovats i muhammedanens nirvana.
Citera
2015-03-23, 00:48
  #11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevePlasma
Det är liksom det jag är ute efter

Herregud vad man älskar Europa. Liksom bara här man kan göra en video som det där och bara liksom här det finns människor som är ok att göra det.
Citera
2015-03-23, 18:15
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Herregud vad man älskar Europa. Liksom bara här man kan göra en video som det där och bara liksom här det finns människor som är ok att göra det.

Nja Nordamerika får vi nog räkna dit. Ok jag skulle kunna acceptera att offentligt material inte får innehålla alltför mycket sex. Om det är folkets mening så får jag finna mig i det. Är det någon galen diktator som förbjuder det, då kan jag däremot inte acceptera något förbud.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback