Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-22, 08:40
  #1
Avstängd
capodasters avatar
Delar ur staybehind kontakter som närts från Tage Erlander till Palmes dagar i yttersta hemlighet.
Mötena skedde i hemlighet endast med Palme och Stay behind. Detta blev en perfekt täckmantel att döda Palme eftersom det fans ingen redovisning om vilka de var i den hemliga rörelsen. Mötena sågs till vara slumpmässiga och inget fick läcka ut till ryska spioner. Nu hade stay behind funnits så längs sen slutet av 40-talet. Varför mördades Palme? Palme kan ha smittats av glasnost o väst kan ha varit oroliga att han avslöjade deras hemliga planer.
Jag tror Palme var på ett inoficiellt möte så passande nära vid deras hemliga kontor under thulehuset.
Det som avslöjar att det var ett möte och att Palme o Lisbet visste, är att hon sa till vittnet att de kunde ha skjutit/dödat mig också. Där avslöjar hon att hon vet att det är flera personer och att hon vet vilka de är. Hur kunde hon annars veta att de var fler hon måste alltså ha träffat mördaren o dess vänner tidigare.
Värdet av en sådan hemlig rörelse har gjort att mordet till varje pris inte får lösas. Det tycker förmodligen Lisbet och även Olof om han levt. Inget får komma fram om reservregeringar i Europas stater som är som sovande celler som är beredda attt ta över i händelse av krig.
Ps Jag skänker de 50 miljonerna till staten.
__________________
Senast redigerad av capodaster 2015-03-22 kl. 08:50.
Citera
2015-03-22, 09:22
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capodaster
Delar ur staybehind kontakter som närts från Tage Erlander till Palmes dagar i yttersta hemlighet.
Mötena skedde i hemlighet endast med Palme och Stay behind. Detta blev en perfekt täckmantel att döda Palme eftersom det fans ingen redovisning om vilka de var i den hemliga rörelsen. Mötena sågs till vara slumpmässiga och inget fick läcka ut till ryska spioner. Nu hade stay behind funnits så längs sen slutet av 40-talet. Varför mördades Palme? Palme kan ha smittats av glasnost o väst kan ha varit oroliga att han avslöjade deras hemliga planer.
Jag tror Palme var på ett inoficiellt möte så passande nära vid deras hemliga kontor under thulehuset.
Det som avslöjar att det var ett möte och att Palme o Lisbet visste, är att hon sa till vittnet att de kunde ha skjutit/dödat mig också. Där avslöjar hon att hon vet att det är flera personer och att hon vet vilka de är. Hur kunde hon annars veta att de var fler hon måste alltså ha träffat mördaren o dess vänner tidigare.
Värdet av en sådan hemlig rörelse har gjort att mordet till varje pris inte får lösas. Det tycker förmodligen Lisbet och även Olof om han levt. Inget får komma fram om reservregeringar i Europas stater som är som sovande celler som är beredda attt ta över i händelse av krig.
Ps Jag skänker de 50 miljonerna till staten.

Du påstår dig veta hur MOP gick till.
Lägger inte fram ett bevis.
Däremot lösa antaganden.

Palme kan ha
Jag tror


Sämsta tråden på länge.
Citera
2015-03-22, 11:18
  #3
Medlem
Christer P var det.

Case closed
Citera
2015-03-22, 11:23
  #4
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Så vitt jag vet var det LoopTroop terrorister som sköt Palme, de erkänner ju i sina texter:

"Jag sköt Palme och satte Christer i klistret
om snuten bara visste det var Loop Troop terrorister
som sköt statsministern för tolv långa år sen
glöm PKK, glöm polisspåret"
Citera
2015-03-22, 18:14
  #5
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zen
Christer P var det.

Case closed

Varför blev han frikänd i hovrätten då?
Citera
2015-04-12, 15:50
  #6
Medlem
flyer1s avatar
Poliser var inblandade, bla han som sköt, var polis. Visst kan några av dem varit i stay behind rörelsen. Polisen har bedrivet en ickeutredning. Holmer viste tidigt vilka som var skyldiga och sa att om sanningen kommer fram är det en katastrof för Sverige.
Citera
2015-04-12, 23:20
  #7
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capodaster
Delar ur staybehind kontakter som närts från Tage Erlander till Palmes dagar i yttersta hemlighet.
Mötena skedde i hemlighet endast med Palme och Stay behind. Detta blev en perfekt täckmantel att döda Palme eftersom det fans ingen redovisning om vilka de var i den hemliga rörelsen. Mötena sågs till vara slumpmässiga och inget fick läcka ut till ryska spioner. Nu hade stay behind funnits så längs sen slutet av 40-talet. Varför mördades Palme? Palme kan ha smittats av glasnost o väst kan ha varit oroliga att han avslöjade deras hemliga planer.
Jag tror Palme var på ett inoficiellt möte så passande nära vid deras hemliga kontor under thulehuset.
Det som avslöjar att det var ett möte och att Palme o Lisbet visste, är att hon sa till vittnet att de kunde ha skjutit/dödat mig också. Där avslöjar hon att hon vet att det är flera personer och att hon vet vilka de är. Hur kunde hon annars veta att de var fler hon måste alltså ha träffat mördaren o dess vänner tidigare.
Värdet av en sådan hemlig rörelse har gjort att mordet till varje pris inte får lösas. Det tycker förmodligen Lisbet och även Olof om han levt. Inget får komma fram om reservregeringar i Europas stater som är som sovande celler som är beredda attt ta över i händelse av krig.
Ps Jag skänker de 50 miljonerna till staten.

Något åt det hållet är väl rimligt.
Citera
2015-05-03, 23:40
  #8
Moderator
Schlesiens avatar
Rubrikändring

Utgången rubrik:
Så här gick Palmemordet till


/ Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback