Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-21, 18:19
  #1
Medlem
SvenskSaddams avatar
Grundkurs i nationalism 1a (baskunskap för idioter)

Nationalism kommer av latinets natio som betyder ”jag är född”. Människan (arten Homo Sapiens) är en art som föder barn. En undergrupp inom en art med gemensamma släktband och särdrag kallar man för en ras. Inom varje ras finns det sedan underraser som är mer släkt med varandra än andra grupperna i rasen. Etnicitet är ännu ett snävare begrepp än underras och syftar på en grupp människor med gemensamt ursprung, språk och kultur inom en underras. Svenskarna är en etnicitet i egenskap av en germansk stam inom den kelto-germanska nordiska underrasen till den kaukasiska rasen.

Alpina, slaver och medelhavsmänniskor kan inte vara etniska svenskar

Vad vi har sett i takt med att de identitära sionisterna med pengar och vapen kuppat eller trängt undan samtliga nationella organisationer i Sverige är att man lanserat en ny folkmordsideologi med udden riktad mot svenskarna som går ut på att det inte gör någon större skillnad om man är alban, bosnier, spanjor eller svensk så länge man är vit. Till viss del har detta också kommit från delar av den vita nationalismen i det rotlösa USA. Vad folk måste inse att det här är en helt extrem folkmordsideologi som även vanliga svenskar hade tyckt var vanvettig på 60-talet och i förlängningen kommer leda till de etniska svenskarnas utplåning.

Den nordiska rasen är framgångsrikast i världen och byggde flygplan och bilar när andra fortfarande bodde i lerhyddor och skar av underlivet eller krossade fötterna på sina döttrar. Ju fler recessiva gener du har generellt desto framgångsrikare är du och vi nordiska människor har flest recessiva gener i världen. IQ är mest genetiskt och desto mer icke-nordiskt genetiskt material vi får in desto dummare blir vi som land. Om några andra folk än nordiska människor blir i majoritet kommer Sverige aldrig att bli sig likt eftersom råmaterialet är förstört så att säga.

Våra recessiva gener som alltså är intimt förbundna med det som gjort den nordiska människan så framgångsrik hotas av utplåning även om vita icke-svenskar blir i majoritet. Vill man hårdra det lite kan man säga att varje brunögt barn som föds inom Sveriges gränser är en en förlust för den svenska nationen. Den nordiska människotypen är mänligen den mest rena underrasen till den kaukasiska (vita) rasen. Alpina och särskilt medelhavsmänniskor har i större grad asiatiskt eller afrikanskt blod i sig. De gamla grekerna och romarna som gjorde storverk på sin tid var antingen nordiska eller alpina men blev genom hundratals invasioner starkt rasblandade och därför blev norra Europa mer framgångsrikt än syd. Faktum är att greker och turkar är så nära besläktade att det mest är religionen och kulturen som skiljer åt. Är man sverigedemokrat det vill säga antinationalistisk neokonservativ sionist är man kanske okej med detta men jag som nationalist vill verkligen inte att min dotter ska avla barn med någon halvturkisk Djingis Khan.

Samma sak gäller också de slaviska folken. Slaverna är till viss del mongoler och deras frammarsch från Asien genom östra Europa resulterade i väldigt många uråldriga kulturers död och flesta av dem kelto-germanska. Alla som varit hemma hos en slav vet att de verkligen inte beter sig likt oss vikingar och har en inställning till alkohol och droger som man snarare associerar med latinos. Jag hatar inte andra vita utan önskar fred mellan vita människor men vill gärna att mitt folk svenskarna ska få ha sin egen plats på jorden utan att trängas undan av vare sig icke-vita eller andra vita folk. Därför får inte andra européer heller bli i majoritet i mitt Sverige.
Citera
2015-03-21, 18:29
  #2
Medlem
borrizs avatar
Jag är skåning, och mina bopålar i nedslagna i det gamla ÖstDanmnark, snälla ts blanda inte in mig i din svenska skitnödiga byk.
Citera
2015-03-21, 18:59
  #3
Avstängd
affekaffes avatar
Sveruge tillhör inte och kommer aldrig att tilhöra de etniska svenskarna. Nu är Sverige ett multikulturellt land där svenskens åsikt är något man torkar sig i rumpan med. Svensken ska vara en slagpåse när övriga etniciteter i landet har något att jämra sig över eller kännet sig allmänt nedstämda. Tycker jag är bra då svensken trots allt betyder minst i europa.
Citera
2015-03-22, 15:04
  #4
Avstängd
Den absoluta eliten i de länder du talar om är bättre än average svensk (möjligtvis inte de mest södra européerna). Hade inte sett något problem att sådana bosatte sig här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback