Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-19, 01:35
  #109
Medlem
swebarbs avatar
Koniastar88 när ska du få stock då ? vem ska få provköra den..
Citera
2015-05-19, 15:19
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Ja det blir vanligare att tjejer bleker och opererar blygdläppar för att se ut som 10 åringar.
Inte konstigt att det blir fler o fler pedofiler därute för det nya porrmodet är inne då dom inte hittar den fittan på många vuxna IRL och då letar sig ner i åldrarna istället.
Var bättre förr när en kvinna var mer kvinnlig.

Tror det är mer vanligt att de flesta kvinnor vill/har blekt sitt anus nån gång, men just blygdläppar vet jag inte så mycket om.. men ser inga konstigheter i att det skulle vara ett problem gällande självförtroende. Nu är man nöjd och det är min ensak. Nu är man snart 23+ och inte någon fjortis tonåring som känner sig osäker och fixerad.

Lite lustigt att du jämför fitt-blekingg med att det skulle kåta upp pedofiler...men det är vad du tycker.

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Koniastar88 när ska du få stock då ? vem ska få provköra den..

Provköra vad?
Citera
2015-05-19, 16:18
  #111
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Tycker det är lite sexigt när den är lite mörkare än vad resten av underlivet är.
Inte fint om det är samma färg på hela.
Citera
2017-03-12, 08:19
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koniastar88
Nu har man blekt fittan med hjälp utav en blekningskräm som faktiskt funkade! nu är man nöjd.


Här nedan kommer resultatet, synd att det inte blev före- efter bild men nåja:
http://postimg.org/image/eoiyqeov1/7b515174/

vad för kräm?
Citera
2017-03-17, 07:08
  #113
Medlem
Alla underliv ser olika ut och färgen på underlivet kan mörkna ju äldre du blir. Det är liksom det som är grejen med att mogna och bli dam.

Grattis.
Citera
2017-03-17, 21:09
  #114
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koniastar88
Tror det är mer vanligt att de flesta kvinnor vill/har blekt sitt anus nån gång, men just blygdläppar vet jag inte så mycket om.. men ser inga konstigheter i att det skulle vara ett problem gällande självförtroende. Nu är man nöjd och det är min ensak. Nu är man snart 23+ och inte någon fjortis tonåring som känner sig osäker och fixerad.

Lite lustigt att du jämför fitt-blekingg med att det skulle kåta upp pedofiler...men det är vad du tycker.



Provköra vad?


Alltså, why?

Till TS: Gammal tråd, men orka, alla mörknar lite, och som någon redan skrivit, om det är det enda som stör, så är han väl inte mycket att hänga i granen
Citera
2017-03-17, 21:21
  #115
Medlem
Stonedboys avatar
Enligt mina privatstudier så har fittan ett neutralt utseende upp till 25 år sen brukar det kunna bli lite mörkare nyans. Alltså helt naturlig åldrandeprocess hos det kvinnliga könsorganet.
Citera
2017-03-17, 21:44
  #116
Medlem
PenetreraMeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Enligt mina privatstudier så har fittan ett neutralt utseende upp till 25 år sen brukar det kunna bli lite mörkare nyans. Alltså helt naturlig åldrandeprocess hos det kvinnliga könsorganet.
Då skulle man kunna åldersbestämma ensamkommande flickor på det viset. Lär finnas gott om frivilliga till den uppgiften.
Citera
2017-03-17, 21:47
  #117
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenetreraMera
Då skulle man kunna åldersbestämma ensamkommande flickor på det viset. Lär finnas gott om frivilliga till den uppgiften.


Mja jag hade kunnat tänka mig ta på mig det jobbet. Men jag har svårt för att vara objektiv när det gäller jobb och kvinnor. Så att det får nån annan ta.

Se kvinnliga kön varje dag kan inte vara bra.
Citera
2017-03-20, 01:25
  #118
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koniastar88
Mitt underliv ser inte så där jätte "vacker" ut, tycker jag. Det är just färgen på blygdläpparna som jag starkt ogillar,har fått en brunare färg runt omkring och ser köttig ut (Alltså jag har inte upptäckt det här över en dag, utan under ett år kanske). Det här tär verkligen på mitt självförtroende och jag vågar inte ha sex med min kille som jag har dejtat under några månader. Tänk om han föredrar rosa/ljus fitta och säger att min är hemskt vidrig?

Inte mycket att göra åt, vännen.
Är samma sak för oss med kuk, könet får allt mörkare pigment fram till 30-40.
Din kille du träffat är nog lite knepig om han förutsätter att du skulle ha en rosa typ fitta som en tioårig flicka. Du tror väl inte att han själv kommer dra fram nån barnkuk med rosa-röd pung?
Citera
2023-08-12, 10:58
  #119
Medlem
Gammal tråd jag vet,
Men jag har samma problem.
Någon som vet vilken kräm det var?
Citera
2023-08-12, 17:39
  #120
Medlem
Salmiakpulvers avatar
Många män har bruna kukar också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback