Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-12, 18:43
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salmiakpulver
Många män har bruna kukar också.
Ja framförallt efter att ha kört i 2:an då.
Citera
2023-08-13, 09:27
  #122
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koniastar88
Mitt underliv ser inte så där jätte "vacker" ut, tycker jag. Det är just färgen på blygdläpparna som jag starkt ogillar,har fått en brunare färg runt omkring och ser köttig ut (Alltså jag har inte upptäckt det här över en dag, utan under ett år kanske). Det här tär verkligen på mitt självförtroende och jag vågar inte ha sex med min kille som jag har dejtat under några månader. Tänk om han föredrar rosa/ljus fitta och säger att min är hemskt vidrig?

Ja han vill nog inte ha dig, han vill nog bara åt din fitta så du får göra något åt det om du vill behålla honom. Eller så får du dumpa honom innan han dumpar dig, mitt tips.
__________________
Senast redigerad av Onan-eraren 2023-08-13 kl. 09:30.
Citera
2023-08-13, 09:58
  #123
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bade
Gammal tråd jag vet,
Men jag har samma problem.
Någon som vet vilken kräm det var?
Lägg upp en bild för bedömning så vi vet vad du pratar om.
Citera
2023-08-13, 10:01
  #124
Medlem
Trollet420s avatar
Jag tror ingen bryr sig.. Jag solade solarium tidigare naken och min kuk blev grå men det var ingen som sa nåt om det. Testa ha lite mys belysning typ röd lampa i sovrummet så syns det ju inte
Citera
2023-08-13, 10:08
  #125
Medlem
halaltarzans avatar
Tror väldigt få snubbar bryr sig. För egen del har jag haft en del utländska brudar och är väl van vid alla nyanser kan jag tänka. För övrigt kan jag tycka att fittan är så jävla ful hur som helst så att haka upp sig på vilken nyans läpparna har är ju bara fånigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback