Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-14, 13:43
  #25
Medlem
Båda delarna tror jag på. Och att hitta balansen mellan dessa.

Jag tror det är bra att undvika fullskaligt inbördeskrig i framtiden. (Även om det är dit vi är påväg).

Att göra strategiska skärmytslingar när tiden är inne är givet. Men den totala makten måste nås till största delen med folkets stöd.
Citera
2015-04-20, 18:46
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Båda delarna tror jag på. Och att hitta balansen mellan dessa.

Jag tror det är bra att undvika fullskaligt inbördeskrig i framtiden. (Även om det är dit vi är påväg).

Att göra strategiska skärmytslingar när tiden är inne är givet. Men den totala makten måste nås till största delen med folkets stöd.

Berätta mer om det fysiska upproret.
Citera
2015-04-20, 18:57
  #27
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Berätta mer om det fysiska upproret.

Statshemligheter, som är djupt förborgade i ett kassaskåp hos ett nationalistiskt parti, vars namn jag inte vill gå närmare in på. Jag skulle kunna avslöja det för dig men då måste jag döda dig efteråt, något som ligger i bådas vårt intresse att undvika.
__________________
Senast redigerad av JedemDerSeine 2015-04-20 kl. 18:59.
Citera
2015-04-20, 20:28
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Statshemligheter, som är djupt förborgade i ett kassaskåp hos ett nationalistiskt parti, vars namn jag inte vill gå närmare in på. Jag skulle kunna avslöja det för dig men då måste jag döda dig efteråt, något som ligger i bådas vårt intresse att undvika.

Detta tror jag på.
Citera
2015-06-09, 16:48
  #29
Medlem
Nilsboks avatar
Den här frågan försvinner inte. Vi kommer alla att behöva förhålla oss till den.
Citera
2015-06-09, 18:55
  #30
Medlem
Litet olika fraktioner skulle nog inte skada.
Citera
2015-06-09, 22:42
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Litet olika fraktioner skulle nog inte skada.

SvP, Fadren... Simon Arnamo?

Anders, utveckla.
Citera
2015-06-10, 08:48
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
SvP, Fadren... Simon Arnamo?

Anders, utveckla.
En politisk gren, en publicitetsgren, en militant gren etc.
Citera
2015-06-10, 12:06
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbok
Ok. Hur för vi nu detta framåt ? Vilka metoder har vi? Vad kan vi göra, enstaka och i grupp?

well be realistic, swedes are unarmed, they cant go up against a regime with stones and sticks against a professional millitary and aid from UN etc, and the lone terrorist thing is probably the most counterproductive you can do, people will lose sympathy if they assosiate you with serial killers and pedofiles.

the only country where violence / guerillas could have a small chanse of changing anything would be the US of A, because of its size (300 mill people, which means it would take the whole millitary of a country like china or more to get some level of control) and the peoples access to firearms which is a part of the 2 amendment exactly for this purpose (an american slogan is: from time to time you have to water the tree of liberty with the blood of tyrants), but look at homeland security over there, police having tanks and machineguns and dressed up like the stormtroopers in starwars, its the most heavily fortified surveillance state on the planet.

it could go down something like in east germany or romania, millions taking to the streets and forcing themselves into the parliament etc, thats why i think it will take the majority of the population, and since swedes will be in minority at some point in the future, its imortant you appeal to a broad specter of people and include every european. Thats why i think the only thing you can do right now is prepare for hard times, spread info and point out what kind of regime you really live under and what they do to you.

while people dont learn lessons that well, world war 2 certainly made some cultural changes in the western world and without it we wouldnt be where we are today.
__________________
Senast redigerad av sonofsatan 2015-06-10 kl. 12:09.
Citera
2015-06-10, 12:21
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
En politisk gren, en publicitetsgren, en militant gren etc.

SvP, realisten.se, Fadren.

Gick inte så bra.
Citera
2015-06-10, 12:31
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Segermarschen
Metoderna som man borde använda är en blandning av Järngardet och den mexikanska maffian. De som lever om 1000 år kommer tacka oss för vår hänsynslöshet, utan vilken de inte kommer att leva.

[Detta är inte en uppmaning till något olagligt.]

as a survival strategy if sweden stays multicultural i agree, ive talked about establishing syndicates and tribalism here before to replace the nation state.

my fear though is that it will go down the same way as in south africa or rhodesia / zimbabwe and you dont see syndicates or tribes there ... its pretty much each man on his own
__________________
Senast redigerad av sonofsatan 2015-06-10 kl. 12:37.
Citera
2015-06-10, 12:36
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Slå ihjäl sin fiende med våld är ädelt och bra men att lura och bedra honom är aja baja, det är "judiskt" och "underlägset" och sånt får man inte göra. Du ser inte det absurda och vettlösa i ett sådant tankesätt?

Du jämför krig mot fiender/kommunister med att lura sina medmänniskor. Du borde istället jämföra bruka våld mot sina medmänniskor med att lura sina medmänniskor, och lura fiender/kommunister med att föra krig mot fiender/kommunister. Lura sina fiender är bra, bruka våld mot sina medmänniskor är dåligt.

Beträffande "hederskultur" så har svenskar haft detta innan moderna stolligheter ifördes och det är dags att återinföra "hederskultur". Om en svarting förgriper sig på någon så ska hela grannskapet lyncha honom det är det normala för hela mänskligheten.

thats right, this is the norm everywhere outside europe, and that is basically tribalism
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback