Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-16, 16:32
  #1
Medlem
Ny rc ska vara en analog av APBP

Formel: C16H23NO
Molekylvikt: 257.370 g/mol
IUPAC: 1-(2,3-dihydro-1H-inden-5-yl)-2-(pyrrolidin-1-yl)butan-1-one
CAS: 632134-23-2

har anmält mig som försöks kanin på denna.
__________________
Senast redigerad av rillew29 2015-03-16 kl. 16:36.
Citera
2015-03-16, 16:52
  #2
Medlem
Crywolfs avatar
Enligt denna forumtråd http://www.chemsrus.com/forum/6-stimulants/63258-5-ppdi så är inte 5-PPDI någon höjdare direkt.

Från en användare: All I'm gonna say is this shit is horrible. The taste, the effect, everything. I felt only mild stimulation from it.

Vi får hoppas på att de har köpt hem en dålig batch. Håller tummarna!
Citera
2015-03-16, 16:58
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crywolf
Enligt denna forumtråd http://www.chemsrus.com/forum/6-stimulants/63258-5-ppdi så är inte 5-PPDI någon höjdare direkt.

Från en användare: All I'm gonna say is this shit is horrible. The taste, the effect, everything. I felt only mild stimulation from it.

Vi får hoppas på att de har köpt hem en dålig batch. Håller tummarna!

Håller tummarna jag med. Bet om sample får se återkommer sådana fall med full rapportering utav substansen.
Citera
2015-03-16, 18:28
  #4
Medlem
Sample på ingång. Spännande
Citera
2015-03-17, 14:58
  #5
Medlem
Jag har lagt en beställning och hoppas den kommer tills imorn. Hoppas verkligen den är bättre än vad jag tidigare bara läst om den..
Citera
2015-03-18, 11:30
  #6
Medlem
Sample kom idag blir o utforska den under helgen
Citera
2015-03-20, 09:24
  #7
Medlem
Kunde inte hålla mig fram till kvällen. Drog första snorten för en halvtimme sedan på jobbet. Struntade i att allergitesta utan drog istället en lite mindre lina. Uppfattade pulvret som väldigt "fint" eller "lätt" eller vad man nu ska kalla det, fick en redig nysattack av det iallafall.. (utan att göra nybörjarmisstaget och nysa ut pulvret framför mig, haha )

Effekten då.
Känner helt klart en svag stimulans med tanke på den lite fegare mängden jag drog i mig. Jag är upprymd och blev lite piggare och är på allmänt bra humör. Det är fortfarande för små mängder för att göra några avgörande beslut. Jag kommer inte heller att öka mängderna under arbetstid utan väntar istället tills när jag kommit hem ikväll.

Snorig i näsan kan tilläggas. Får gå och snyta mig var 10 minut. Inte lika kul.

Första intrycket av substansen är att jag inte tror att denna kommer att bli någon favorit av många.
Citera
2017-12-30, 01:48
  #8
Avstängd
nils.flygels avatar
Visst var den här helt värdelös på alla sätt & vis, men oklassad?
Citera
2018-01-01, 19:52
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Visst var den här helt värdelös på alla sätt & vis, men oklassad?

Stämmer bra de👍
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback