Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-03-17, 12:25
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskSaddam
Nationell.nu var länge ett ljus i mörkret för svenska nationella som rakryggat sa sanningen men sedan den klart övermänsklige Richard Langéen hoppat av är det en klar försämring. Vissa påstår att juden Brinkmann har betalat nationell.nu för att sluta granska hans infiltration och radera alla gamla artiklar. Richard Langéen måste återvända som nationell publicist numedsamma, vår folk behöver honom.

Just precis!
Citera
2015-03-17, 17:01
  #14
Avstängd
MarabouMercenarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divad88
Jag har under en längre tid besökt ovan nämnda sidor och haft viss behållning av det. På senare tid har jag även börjat kommentera artiklarna, med förödande resultat. Det har visat sig hur jävla pantade huvuddelen av kommentatorerna är. Totalt IQ-befriade i många fall. Medan artiklarna på Nordfront håller en ganska hög nivå och Nationell.nu har höjt sig senaste halvåret, visar det sig att de som läser där är samhällets bottenskrap. Och vem vill bli förknippad med dem? Inte jag . Jag är välutbildad och har en hög intelligens (jag har papper på båda påståendena) och då vill jag inte smutsa ned mig med sånt pack som hänger på dessa sidor. Så mitt tips är att stänga av kommentarsfunktionen eller sparka ut allt pack. Drägg har vi ingen nytta av ändå.
Grattis. Vill du ha medalj eller vadå?

Det faktum att du benämner människor som är förbannade, som är trötta, som faktiskt vill göra någonting åt saken som drägg säger mer om dig, d.v.s att du har blåst upp dig så mycket du kan & placerat dig högst på din egna utmärglade moraliska häst, än om de människor som är villiga att göra det som krävs för att få förändring.

Det är sådana som du vi inte har någon nytta av.
Citera
2015-03-17, 17:41
  #15
Medlem
ReiseReises avatar
Ni "nationella" (nazister) har ju en tendens att skapa konflikter mellan varandra, blivit valdigt tyst kring SvP efter valet, ska det bli samma visa som med ND? Ni tycks ju alska att dela upp er i miljoner sma partier och organisationer trotts det lilla antalet som ni ar, men det ar vall en omojligthet att halla bonderna ihop i samma led antar jag.
Sedan skriver ni skit om SD, hur mycket fel de gor och opalitliga de ar. patetiskt.
Citera
2015-03-17, 17:48
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MarabouMercenary
Grattis. Vill du ha medalj eller vadå?

Det faktum att du benämner människor som är förbannade, som är trötta, som faktiskt vill göra någonting åt saken som drägg säger mer om dig, d.v.s att du har blåst upp dig så mycket du kan & placerat dig högst på din egna utmärglade moraliska häst, än om de människor som är villiga att göra det som krävs för att få förändring.

Det är sådana som du vi inte har någon nytta av.
Är det såna här hästar TS rider på menar du? http://horseandman.com/wp-content/up...1-1024x612.jpg Den är hög, utmärglad och kanske även moralisk?
Citera
2015-03-17, 19:11
  #17
Avstängd
MarabouMercenarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Är det såna här hästar TS rider på menar du? http://horseandman.com/wp-content/up...1-1024x612.jpg Den är hög, utmärglad och kanske även moralisk?
Jo men på ett ungefär. Dock så beskriver TS som om det vore han själv på bilden:
http://www.napoleon.org/en/img/zooms...t/435897_1.jpg
Citera
2015-03-21, 14:50
  #18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MarabouMercenary
Grattis. Vill du ha medalj eller vadå?

Det faktum att du benämner människor som är förbannade, som är trötta, som faktiskt vill göra någonting åt saken som drägg säger mer om dig, d.v.s att du har blåst upp dig så mycket du kan & placerat dig högst på din egna utmärglade moraliska häst, än om de människor som är villiga att göra det som krävs för att få förändring.

Det är sådana som du vi inte har någon nytta av.

Jag är förbannad, trött och vill göra någonting åt saken.Tyvärr tappar man sugen när man ser vilka kompisar man har.
Citera
2015-03-21, 20:53
  #19
Avstängd
MarabouMercenarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divad88
Jag är förbannad, trött och vill göra någonting åt saken.Tyvärr tappar man sugen när man ser vilka kompisar man har.
Bara håll ut. Gör du någonting nu så hindrar det andra från att göra saker i framtiden.
Tänk på hur kontraproduktiv Breivik var. Regimen bara utökade sin egen säkerhet & förhindrade kritiker & motståndare att organisera & utrusta sig.

Att hacka på andra i organisationen ger inget annat än splittring.

Förbered dig är mitt råd. Tiden är snart inne.
Citera
2015-03-22, 13:45
  #20
Medlem
nordheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskSaddam
Nationell.nu var länge ett ljus i mörkret för svenska nationella som rakryggat sa sanningen men sedan den klart övermänsklige Richard Langéen hoppat av är det en klar försämring. Vissa påstår att juden Brinkmann har betalat nationell.nu för att sluta granska hans infiltration och radera alla gamla artiklar. Richard Langéen måste återvända som nationell publicist numedsamma, vår folk behöver honom.


Vilka påstår att Brinkmann pröjsat nationell.nu? Rösterna i ditt huvud?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback