Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-10, 17:18
  #1093
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Bonuscode : 177514557196516

Ger följande :

https://www.mmowg.net/world-of-warsh...fremium-bonus/

Fungerade icke men kanske var ett dygn sen ange den.

Har ni fått något mission för skepp?

Clevland och Kidd lyckades jag få mission för som inte vara så svåra att klara av.
Såg att jag hade en Sims också men den kanske jag fick sedan förut.

Dålig koll på skeppen kan man säga.
Citera
2018-07-13, 15:26
  #1094
Medlem
xyklopfs avatar
Bonuscode : 1407B1ST7LL8D9Y

Ger följande :
Citat:
It gives you a personal mission. Hit ships 1789 times with main battery and receive 10 revolutionary camos.

Kom idag på WoWs facebooksida.
Citera
2018-07-16, 20:07
  #1095
Medlem
Summersales nu och ett antal dagar föröver 1 skepp per dag idag Warspite till 50%.
Citera
2018-07-17, 11:51
  #1096
Medlem
Jag vill bygga en secundary build cruiser på skoj men vet inte vilken båt jag ska välja, vilken rekommenderar ni?
Citera
2018-07-19, 10:11
  #1097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macke070
Jag vill bygga en secundary build cruiser på skoj men vet inte vilken båt jag ska välja, vilken rekommenderar ni?

Ingen.
Men om du nödvändigtvis måste skulle jag väl titta på Hindenburg eller Roon, pga pansaruppbyggnad för närstrid. Men tillfällena för dig kommer vara ett spel på 100. Läs på Wiki för skottvidd och välj sedan.
Problemet är att Metan gör det omöjligt nästan de måste närmare än slagskeppen och mängden skada för secondary är ju kass redan på dessa, de kan ju i alla fall vara roliga men kryssare nejjjjjj...........

Den blir ju väldigt kostsam för du lär ju behöva en tung kapten också.
Citera
2018-07-31, 14:06
  #1098
Medlem
Frater_Frags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke070
Jag vill bygga en secundary build cruiser på skoj men vet inte vilken båt jag ska välja, vilken rekommenderar ni?

Brittiska Worchester verkar vara en kul leksak, den är hursomhelst otrevlig att råka ut för, även för mig som vanligen seglar runt i min Grosse Kurfûrst!
Citera
2018-08-03, 17:16
  #1099
Medlem
xyklopfs avatar
Bonuscode :

W0W54TG4M35C0M

Från Wows twitchsändning 1a augusti. Måste aktiveras före 3e september. Gäller på alla regioner.
Citera
2018-08-12, 18:36
  #1100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Bonuscode :

W0W54TG4M35C0M

Från Wows twitchsändning 1a augusti. Måste aktiveras före 3e september. Gäller på alla regioner.

Verkar inte funka längre. Vad gick jag miste om?
Citera
2018-08-12, 20:24
  #1101
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigVon
Verkar inte funka längre. Vad gick jag miste om?

Ett gäng ingame missions som när man klarar de ger camos. Inne på WoWs facebook sida nu och många påpekar att koden inte funkar längre (posten kom 1a augusti). Det står dock än att koden ska gälla fram till 3e september.
Måste ha blivit något fel nånstans.
Citera
2018-08-12, 20:54
  #1102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Ett gäng ingame missions som när man klarar de ger camos. Inne på WoWs facebook sida nu och många påpekar att koden inte funkar längre (posten kom 1a augusti). Det står dock än att koden ska gälla fram till 3e september.
Måste ha blivit något fel nånstans.

Tack för du håller koll!
Citera
2018-08-18, 02:28
  #1103
Medlem
Frater_Frags avatar
En liten påminnelse till alla svenska spelare, operation Hermes är återigen i full gång!

Skaffa en Richelieu och hoppa in i kampen!

Glöm inte att det fientliga hangarfartyget måste sänkas på slutet för att laget (och du), skall få fem stjärnor i boken!
Citera
2018-08-19, 08:45
  #1104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frater_Frag
En liten påminnelse till alla svenska spelare, operation Hermes är återigen i full gång!

Skaffa en Richelieu och hoppa in i kampen!

Glöm inte att det fientliga hangarfartyget måste sänkas på slutet för att laget (och du), skall få fem stjärnor i boken!

Onekligen ett tacksamt scenario att grinda XP på. Ett av de bästa.
Men det finns fler användbara råd:
Har ni inte spelat det så finns det två utgångar för Ruan - dvs slasgskeppet som ska eskorteras

Spelar du kryssare se till att gå nedåt J8 tror jag direkt vid starten och skjut ned alla spaningsplanen
Annars blir motståndarplanen betydligt fler.

När du spelat några gånger scenariot lär du dig vilket håll motståndarna kommer från - de finns två varianter -spegelvända i princip
Se till att kunna utnyttja hälsopåfyllnaden -särskilt viktigt som kryssare utan annan möjlighet

Som kryssare fokusera jagarna - i slutet av spelet måste kryssarna positionera sig framför Ruan för att skjuta ned jagarna- för de spammar torpeder -viktigare att ni offrar er
Som slagskepp har man inte DPM när inkompetenta kryssare gömmer sig bakom.
Nästan alla misslyckanden kommer av detta skäl.

Jag har spelat scenariot kanske 50-60 gånger och har nog bara misslyckats 4-5 dvs ej vunnit, fått 5 stjärnor minst 20-25 gånger. Det sägs dock att de vässat till botsen lite senare upplagor. Merparten av mina spel kom första gången och senare har jag bara spelat ett par spel per gång.
Utnyttjade verkligen detta scenario till Lyon och Richelieu grinden då scenariot kom vältajmat för min vistelse där. På sitt sätt är faktiskt T7 Lyon med sina 16 kanoner bättre än Richelieu T8 för scenariot.

Tyska fartyg tar mycket skada sikta bara lite högre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback