Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-03-16, 00:39
  #13
Medlem
man brukar få läkeörhängen. ta INTE ut dom för tidigt för guds skull säger jag bara. tog 2 hål till i öronsnibben förra månaden, jag bytte till egna örhängen efter en vecka för jag pallade inte vänta 6 veckor som man skulle göra. det ångrar jag nu, vaknade mitt i natten när jag hade bytt för att det gjorde så fruktansvärt ont, värkte i hela huvudet på mig. så nu har hålen växt igen haha
Citera
2015-03-16, 11:42
  #14
Moderator
manamanahs avatar
Hår- och kroppsvård --> Piercing och body modification
/Moderator
Citera
2015-03-16, 20:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oppnatankarna
man brukar få läkeörhängen. ta INTE ut dom för tidigt för guds skull säger jag bara. tog 2 hål till i öronsnibben förra månaden, jag bytte till egna örhängen efter en vecka för jag pallade inte vänta 6 veckor som man skulle göra. det ångrar jag nu, vaknade mitt i natten när jag hade bytt för att det gjorde så fruktansvärt ont, värkte i hela huvudet på mig. så nu har hålen växt igen haha
Oj fyfan! Får väll ha på de i ett par veckor... Var det samma för dig? Att du endast kunde välja mellan små runda diamanter eller kunde du välja lite större läkeörhängen? (Om det nu ens finns lite större läkeörhängen?)
Citera
2015-03-16, 21:36
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer5482
Oj fyfan! Får väll ha på de i ett par veckor... Var det samma för dig? Att du endast kunde välja mellan små runda diamanter eller kunde du välja lite större läkeörhängen? (Om det nu ens finns lite större läkeörhängen?)
Jag fick små diamanter, man brukar inte få ha stora eftersom att det typ ska vara så enkelt som möjligt när det läker tyvärr
Citera
2015-03-17, 23:58
  #17
Medlem
Låt oss säga att jag tar hål och sen ångrar mig några dagar efter och skulle ta av smyckena. Skulle det bli problem då? Skulle det bli infekterat eller liknande?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback