Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-03-24, 15:30
  #25
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harjukoski
Nej han är inte längre inburad.
Han har jobb och familj 😳
Ok-har du namn på gm?
Citera
2021-03-24, 21:41
  #26
Medlem
Vilken fasansfull händelse för alla inblandade! Har någon mer uppgifter om GM , namn ? mm
Citera
2021-03-25, 02:06
  #27
Medlem
Van Nostrands avatar
Fy fan. Blir helt kall när jag läser om detta fall. Märkligt bortglömd. Riktiga barnamord är ju tack och lov sällsynta. Fick lite Orreforsmordet år 2000 - vibbar av detta.
Citera
2022-07-10, 16:07
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Fy fan. Blir helt kall när jag läser om detta fall. Märkligt bortglömd. Riktiga barnamord är ju tack och lov sällsynta. Fick lite Orreforsmordet år 2000 - vibbar av detta.
Minns detta . Och nu när lillflickan attackerats i Skellefteå så klarnar minnes om lilltjejen i Lindesberg.
På den tiden blev det nertystat och hennes stackars föräldrar gavs inget utrymme att tala ut
inga blomsterbuketter el mediarapporteringar om den unge gärningsmannens störning el diagnoser.
Inget fick man veta.

Ungefär samtidigt så mördade en annan tonårspojke en mindre yngre liten kille. I Boråstrakten.
Även detta tystades ner. Ingenting skrevs heller om denne unge mördare om hans störningar el eventuella diagnoser.

Idag är bägge dessa barnamördare vuxna män, och ingen mänska vet vad de heter idag o vad mera de gjort..deras flickvänner el fruar kanske inte ens vet att de i sina tidiga tonår var kallblodoga barnamördare.
Citera
2023-05-08, 19:26
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Fy fan. Blir helt kall när jag läser om detta fall. Märkligt bortglömd. Riktiga barnamord är ju tack och lov sällsynta. Fick lite Orreforsmordet år 2000 - vibbar av detta.
Det här mordet verkar inte heller finnas med i tråden som handlar om
- Barnamord.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback