Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-14, 21:11
  #1
Medlem
Hej! Jag undrar om det finns någon möjlighet att ha Whatsapp till sin iPad så man kan svara på meddelNden diket via paddan eller är det en omöjlighet?
Citera
2015-03-14, 21:41
  #2
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Hej! Jag undrar om det finns någon möjlighet att ha Whatsapp till sin iPad så man kan svara på meddelNden diket via paddan eller är det en omöjlighet?


Ja, whatsapp finns till IOS så ladda bara ner det.
Citera
2015-03-14, 22:54
  #3
Medlem
MrChows avatar
Har du bara ditt konto aktiverat (kräver SIM så vitt jag vet) så kan du nog överföra det till din iPad. Dock kan du inte köra det parallellt på telefon och surfplattan.
Citera
2015-03-16, 19:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Har du bara ditt konto aktiverat (kräver SIM så vitt jag vet) så kan du nog överföra det till din iPad. Dock kan du inte köra det parallellt på telefon och surfplattan.

Båda mina iPads är inte med SIM -kort så då antar jag att det inte fungerar med andra ord?
Citera
2015-03-16, 20:10
  #5
Medlem
Arbetarbroders avatar
Tele - allmänna diskussioner --> Surfplattor och läsplattor
/Moderator
Citera
2015-03-17, 21:51
  #6
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Båda mina iPads är inte med SIM -kort så då antar jag att det inte fungerar med andra ord?

Är ditt konto aktiverat så går det att föra över det till en iPad utan SIM-kort. Precis som jag skrev i inlägget du citerade..

(brasklapp: det fungerar i alla fall på Android-plattor utan SIM-kortsläsare, borde fungera likadant i iOS)
Citera
2015-03-18, 11:46
  #7
Medlem
morkfromorks avatar
Det stöds inte officiellt men det funkar med lite tricksande, finns guider om man surfar runt lite.
Citera
2017-02-19, 08:47
  #8
Medlem
zorzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Det stöds inte officiellt men det funkar med lite tricksande, finns guider om man surfar runt lite.
Har försökt.Får upp en barcode som det står att jag ska läsa av med whatsapp på mobilen.

Läsa av med whatsapp på mobilen hittar jag inte funktionen.

Har testat med barcodeläsaren på mobilen och får då upp en nummerserie i flera rader.Men inget mer händer.

Har du hittat någon bra guide du vill tipsa om?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback