Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-28, 23:25
  #853
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordrogue
För i helvete, kan folk sluta älta ukrainafrågan hela tiden. Det må ha varit ett förhastat stöd av vissa nationella men de har ju till och med bett om ursäkt för det. Vad mer begärs?
Kan vi inte bara fokusera på att kämpa för vårt eget folk som blir undanträngda, attackerade och verkar helt ha tappat framtidstron. Jag är övertygad om att både NMR och Motgift kämpar för svenskarnas bästa. Däremot blir man ju lite misstänksam mot folk som hela tiden försöker elda på osämja och förakt nationella emellan.


Vem har bett om ursäkt eller gjort avbön, och när, menar du? Varför ljuger du?
__________________
Senast redigerad av Tercio 2016-05-28 kl. 23:29.
Citera
2016-05-29, 00:03
  #854
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordrogue
För i helvete, kan folk sluta älta ukrainafrågan hela tiden. Det må ha varit ett förhastat stöd av vissa nationella men de har ju till och med bett om ursäkt för det. Vad mer begärs?
Kan vi inte bara fokusera på att kämpa för vårt eget folk som blir undanträngda, attackerade och verkar helt ha tappat framtidstron. Jag är övertygad om att både NMR och Motgift kämpar för svenskarnas bästa. Däremot blir man ju lite misstänksam mot folk som hela tiden försöker elda på osämja och förakt nationella emellan.
Kan inte märkliga människor man aldrig sett skriva något utanför Motgift- och/eller Ukrainafrågan sluta klaga på att personer, som skriver i alla möjliga ämnen, "ältar" den enda frågan dessa skumma typer verkar bry sig om? Det finns inga förutom folk som klagar på att folk "ältar Ukrainafrågan" eller "bara klagar på Motgift" som enbart har dessa intressen. Vi normala människor diskuterar alla möjliga frågor. Dårarna ser man aldrig till någonstans förutom när de ska klaga på att folk "bara" kritiserar Motgift.

Ni är vad ni anklagar andra för att vara. Det kallas projektion.
__________________
Senast redigerad av baggebo1 2016-05-29 kl. 00:07.
Citera
2016-05-29, 00:05
  #855
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Vem har bett om ursäkt eller gjort avbön, och när, menar du? Varför ljuger du?
Jag har aldrig sett någon av dessa be om ursäkt. Vore intressant att veta vilka det handlar om och när de gjort det.
Citera
2016-05-29, 01:07
  #856
Medlem
NirvanAs avatar
Det är väl samma sak han den där finländska förrädaren.. NMR och RN visade ingen nåd och gav tydliga besked medan motgift bara kort kommenterar det med att han var irrelevant och skrev bara en krönika så ingen idé att lägga ner tid på det... kanske samma resonemang med Ukraina... "äsch vi hade fel men ingen idé att att göra avbön för det"
Citera
2016-05-29, 09:04
  #857
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag har aldrig sett någon av dessa be om ursäkt. Vore intressant att veta vilka det handlar om och när de gjort det.

Nu har Motgift rätt många avsnitt, så jag kan inte länka till exakta timestamps men jag vet att Magnus har ett flertal gånger menat att de tog ställning för tidigt vilket var olyckligt när det gäller ukrainafrågan. Det tolkar jag i alla fall som en ursäkt.
Jag har inget större intresse av varken ukrainafrågan eller att försvara de i motgift. Jag brukar läsa de här trådarna rätt mycket och jag ser dig ta upp ukrainafrågan ofta, därav ältande.
Citera
2016-06-02, 21:40
  #858
Medlem
Dyker det upp ett nytt avsnitt ikväll?
Citera
2016-06-02, 22:59
  #859
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byskolor
Dyker det upp ett nytt avsnitt ikväll?

Svar Nigurt Egon Josef. Blev uppskjutet tills i morgon.
Citera
2016-06-03, 06:39
  #860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-Palmblad
Svar Nigurt Egon Josef. Blev uppskjutet tills i morgon.

Svar Harald Är Riktigt Liten Invid Gull-Tommy. Finns inget bättre avslut på arbetsveckan än att dra på sig lurarna och lyssna på ett nytt avsnitt. Då är jag motiverad att ta mig igenom fredagen också.
Citera
2016-06-03, 23:45
  #861
Avstängd
Etnopluralists avatar
När inatt väntas avsnittet komma upp ?
Citera
2016-06-04, 02:13
  #862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etnopluralist
När inatt väntas avsnittet komma upp ?

Om en stund.
Citera
2016-06-04, 08:55
  #863
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-Palmblad
Svar Nigurt Egon Josef. Blev uppskjutet tills i morgon.

Citat:
Ursprungligen postat av Robin-Palmblad
Om en stund.

Helvete, Robin, helvete vad blåst jag känner mig!!
Citera
2016-06-04, 15:09
  #864
Medlem
12 minuter in - hoppas inte den här kvinnan kommer att fortsätta avbryta folk och ta alltför mycket plats under tre timmars tid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback