Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-04, 06:12
  #1525
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag gillade att Radio Nordfront i det senaste avsnittet hyllade Jonas Inde. Han är tokig något så in i helvete. Är det något som jag hatar här i livet så är det folkliga grejer. Inde är inte folklig, utan galen i skallen! Är det Inde som är den där femte talaren i Ludvika eller? Älskar honom!

Jonas Inde var faktiskt den första personen som kom upp i huvudet på mig angående den femte talaren. Hade varit sjukt kul att få höra honom tala. Han gjorde bra ifrån sig när han var med live i Nordisk Alternativhöger.
Citera
2018-04-22, 17:47
  #1526
Medlem
Offerviljas avatar
Nordiska motståndsrörelsens ledare Simon Lindberg kommer att medverka i kvällens sändning för att berätta om sin och Fredrik Vejdelands nya podcast Ledarperspektiv. Jag lyssnade på det första avsnittet tidigare idag och tyckte att det var fantastiskt bra. Påminde lite grann om "Samtal med Klas Lund".

https://www.nordfront.se/rn-direkt74...et-i-norge.smr
Citera
2018-04-24, 18:47
  #1527
Medlem
Ustyugov3s avatar
Saknar man Emil Hagberg kan jag föreslå att lyssna på Mer än ord.

Oscar Bergström som medverkar där är nämligen som Hagberg, fast bättre.
Citera
2018-04-25, 00:12
  #1528
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Nordiska motståndsrörelsens ledare Simon Lindberg kommer att medverka i kvällens sändning för att berätta om sin och Fredrik Vejdelands nya podcast Ledarperspektiv. Jag lyssnade på det första avsnittet tidigare idag och tyckte att det var fantastiskt bra. Påminde lite grann om "Samtal med Klas Lund".

https://www.nordfront.se/rn-direkt74...et-i-norge.smr

Håller med. Väl värt att lyssna på:

Citat:
Ledarskapsperspektiv är en podcast för att nå ut med Nordiska motståndsrörelsens ståndpunkter, ideologi och strategier i framförallt stora men också små frågor.

Fredrik Vejdeland, medlem i riksledningen i Sverige, beskriver ämnen och ställer upp problemformuleringar medan Simon Lindberg, Nordiska motståndsrörelsens ledare, förklarar organisationens ståndpunkter.

Ledarperspektiv syftar till att utbilda lyssnarna och förklara organisationens syn på olika frågor så exakt vi bara kan. Allt som framkommer i Ledarperspektiv kan anses som sanktionerat av organisationen.

https://www.spreaker.com/show/ledarperspektiv
Citera
2018-05-02, 01:58
  #1529
Medlem
SveaBaners avatar
Någon som vet vad som har hänt med Rebecka från Radio Regeringen?
Tycke hon var riktigt skarp och var behaglig att lyssna på.
Saknar henne i radion, vart har hon tagit vägen ?
Citera
2018-05-10, 00:18
  #1530
Medlem
Papegojan21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBaner
Någon som vet vad som har hänt med Rebecka från Radio Regeringen?
Tycke hon var riktigt skarp och var behaglig att lyssna på.
Saknar henne i radion, vart har hon tagit vägen ?
Jag med. Hon tar hand om sitt barn, hon är eller var gravid och håller på eller ska ta hand om sina barn. Det går åt mycket tid åt sånt, tyvärr.
Citera
2018-05-14, 18:44
  #1531
Medlem
Ustyugov3s avatar
Sjukt bra sista avsnitt. En riktigt taggad Palmblad höjde kvallan ordentligt. Ett av mina favoritavsnitt trots att det var så kort.
Citera
2018-05-14, 19:37
  #1532
Medlem
Dorniers avatar
Vilken svada Simon Holmqvist hade när han skulle försvara sin artikel om böneutrop, han är ingen stereotyp fåordig norrlänning direkt.

Men det var en flummig artikel, skulle böneutrop "väcka" svenskar? Det skulle nog bara resultera i mer "white flight" om muslimer tillåts breda ut sig ännu mer.

Jag tror inte det är nån skillnad på så kallad integration och att inte ha integration när rasfrämlingar väl är här. Rasfrämlingarna tar väl allt de kan få utan skrupler, de är här för att både ta del av vår välfärd, våra kvinnor, en västerländsk livsstil, begå brott och samtidigt avancera sin religion.

"Alla har nån rasfrämling man tycker bra om, det är inte så att vi går runt och hatar rasfrämlingar" hävdar Holmqvist.

Det räcker väl att se alla horder av rasfrämlingar på gator och torg för att fyllas av motvilja.

Tobias Lindberg har rätt inställning, böneutrop är lika lite ok som allt annat massinvandringen av rasfrämlingar medfört. Det kommer inte att göra nån positiv skillnad heller, kommer bara att ge mer makt åt invandrarna.
Citera
2018-05-14, 19:48
  #1533
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov3
Sjukt bra sista avsnitt. En riktigt taggad Palmblad höjde kvallan ordentligt. Ett av mina favoritavsnitt trots att det var så kort.
Palmblad ger intrycket att vara sjukt fanatiskt och älskar tala om kampen och slutgiltiga segern, och älskar att ligga på gränsen för vad man får säga om judar, jag tror han går igång på det.
Citera
2018-05-14, 22:24
  #1534
Medlem
Ustyugov3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Palmblad ger intrycket att vara sjukt fanatiskt och älskar tala om kampen och slutgiltiga segern, och älskar att ligga på gränsen för vad man får säga om judar, jag tror han går igång på det.

Älskar't.

Han var extremt bra senaste avsnittet som sagt, säkert extra taggad av den grymma motoffensiven mot ZOG-bankerna.
Citera
2018-06-09, 18:58
  #1535
Medlem
Dorniers avatar
Det funkade bra med "Nicke på stan" även som programledare i Studio Nordfront, inga problem alls.

Bra program även med test och visningar av olika kit.
Citera
2018-06-10, 19:18
  #1536
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Det funkade bra med "Nicke på stan" även som programledare i Studio Nordfront, inga problem alls.

Bra program även med test och visningar av olika kit.
Nicklas Norling är bra, det förstår man ju direkt när man lyssnar på honom. Jag tycker att han är lite grann som en sådan där karl som farfar brukade spela kort med. Han är som motsatsen till Daniel Frändelöv och Christoffer Dulny.

Jag gillar Radio Nordfronts beskrivningar av sina program:

"Nordens mest vulgär-antisemtiska podd gör sig återigen startklar för att bränna av ett superladdat program!"

Om jag får gissa så är det Robin Palmblad som har skrivit det där. Palmblad är en imponerande människa! Plus också för att skräpkonferensen som en massa svin deltog på inte verkar vara ett av ämnena. Jag har varit riktigt rädd för att det skulle bli Ingrid Carlqvist-hyllningar i kvällens sändning.

Radio Nordfront äger!

https://www.nordfront.se/rn-direkt81...rssons-hot.smr
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback