Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-19, 07:40
  #1225
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigtSinne
Vad fasiken är grejen med att Öberg ska ge pikar mot Kristendomen i varenda program?

Uppenbarligen för att han tror att israeliterna i GT var "judar" och att Jesus var "jude" (d.v.s. att judarna "hittade på" kristendomen för att lura alla vita gojer till att bli lydiga antirasistiska slavar åt judarna)

Så kan det gå när man går på den största judiska myten någonsin (inte ens Hitler såg igenom denna myt av sällan skådade proportioner) och pissar bort den vita rasens arv till juden (och därmed ger dem en påhittad överlägsenhet, en legitim rätt till "Israel" och får så kallade "judeo-kristna" att dyrka judarna som "Guds folk").

Vem som helst som sätter sig in i ämnet som lekman fattar dock att det är en 100 gånger så stor myt som förintel$en... Jag skulle kunna motbevisa och förödmjuka dessa nyttiga idioter genom bara några simpla historiska källor (arkeologiska och skriftliga) och lite enkel antik geografi.

Det här är perfekt för antikristna clowner som Öberg (hedningar har alltid varit judarnas bästa medlöpare): http://oi65.tinypic.com/2z8u72g.jpg
__________________
Senast redigerad av Durcherrs 2017-01-19 kl. 07:46.
Citera
2017-01-19, 14:48
  #1226
Medlem
Härligt att Radio Nordfront finns på Spreaker förresten, även om Youtube är väldigt bra också naturligtvis. Visst, jag har inget konto på Spreaker, men man kan ju lyssna ändå.

//Karpstryparn
Citera
2017-01-21, 21:42
  #1227
Medlem
Medborgargardists avatar
Tror det kan vara ett bra beslut att Hagberg får lämna Radio Nordfront. Hans senaste utspel angående att man skall försöka söka diskussion med nationalkommunisterna i tyska Der Dritte Weg som man "står nära" när det kommer till åsikter och ideologi är frånstötande. "Der Dritte Weg sees itself ideologically as "national revolutionary" and linked in part to the program of the so-called "left" wing of the Nazi party to the Strasser brothers to." Öberg har tidigare fjäskat för kommunistiska ideal, så det är oerhört beklämmande att man fortsätter att söka kontakt med marxistiska element inom den förmenta nationella rörelsen i andra länder när det finns mycket mer sunda ideologiska människor att söka samarbete med.
Citera
2017-01-22, 18:04
  #1228
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Vilken tid börjar ni sända ikväll??? Gillar att ni kör på söndagar då jag kör ett 13 timmars nattjobb då & skönt att ha nåt bra att lyssna på under tiden jag jobbar så jag slipper tänka på hur mycket skatt jag får betala & vilket vansinne jag betalar för
Citera
2017-01-22, 18:26
  #1229
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Vilken tid börjar ni sända ikväll??? Gillar att ni kör på söndagar då jag kör ett 13 timmars nattjobb då & skönt att ha nåt bra att lyssna på under tiden jag jobbar så jag slipper tänka på hur mycket skatt jag får betala & vilket vansinne jag betalar för

Klockan 20:00 kör de igång: https://www.nordfront.se/rn-direkt17...se-bluffen.smr
Citera
2017-01-22, 19:15
  #1230
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Klockan 20:00 kör de igång: https://www.nordfront.se/rn-direkt17...se-bluffen.smr


Perfekt, Tack för svaret 😊
Citera
2017-01-22, 20:06
  #1231
Medlem
NirvanAs avatar
Varför ska Emil sluta/dra ner på radion?
Citera
2017-01-22, 22:01
  #1232
Medlem
Ett väldigt utdraget program. Lyssnade lite grann och det är samma gamla dåliga argument.
Jag skapade en tråd i revisionism forumet, ni i radion får ju gärna besöka den och framföra era argument så får folk se hur dåligt ni står er i en dialog.
Citera
2017-01-23, 15:16
  #1233
Medlem
Jag gick in på eran livechat mot slutet av sändningen och gav er ett gäng länkar, som ni såklart inte hade något bra svar på. Ni visste inte ens vad Jäger-rapporten var för något, visst Jäger-rapporten är inte allt men det säger en del om er kunskapsnivå i ämnet.
Nu ser jag att alla mina meddelanden har blivit raderade från chatten.
Var det inte kul att få ta del av motbevis för det ni försökte föra fram? Det är ett ganska så klart fall av hyckleri ni ägnar er åt när ni väljer att tysta "oliktänkande".

Jag tycker att ni i radion ska besöka (FB) Radio nordfronts avsnitt om förintelsen 22/1 2017 så kan vi föra en diskussion där om allt som ni INTE tog upp och om alla felaktigheter och haltande argument som ni förde fram i programmet.
__________________
Senast redigerad av Laughlines 2017-01-23 kl. 15:25.
Citera
2017-01-23, 16:34
  #1234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
Jag gick in på eran livechat mot slutet av sändningen och gav er ett gäng länkar, som ni såklart inte hade något bra svar på. Ni visste inte ens vad Jäger-rapporten var för något, visst Jäger-rapporten är inte allt men det säger en del om er kunskapsnivå i ämnet.
Nu ser jag att alla mina meddelanden har blivit raderade från chatten.
Var det inte kul att få ta del av motbevis för det ni försökte föra fram? Det är ett ganska så klart fall av hyckleri ni ägnar er åt när ni väljer att tysta "oliktänkande".

Jag tycker att ni i radion ska besöka (FB) Radio nordfronts avsnitt om förintelsen 22/1 2017 så kan vi föra en diskussion där om allt som ni INTE tog upp och om alla felaktigheter och haltande argument som ni förde fram i programmet.

Du fick vara kvar tills att du kallade Dj Himmler för knattedisco.
Citera
2017-01-24, 13:19
  #1235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-Palmblad
Du fick vara kvar tills att du kallade Dj Himmler för knattedisco.

Det har jag svårt att tro. Eller är det ordföranden för de lättkränktas riksförbund jag talar med?
Citera
2017-01-24, 21:48
  #1236
Medlem
Ustyugov2s avatar
Förintelsens enda syfte numera är att agera jew-jitsu-redskap mot ZOG. https://www.youtube.com/watch?v=pW0Kg_rBi2k

Bra att ni tog ner lögnen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback