Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-13, 23:51
  #1
Medlem
Hej!
Jag letar efter en lösning att få ner adobe indesign. Jag har jobbat i CC och gillade versionen.
Är det någon som har erfarenhet av detta eller vet antingen nå crack som fungerar eller dylikt! Är öppen för alla förslag, sitter på en macbook air, yosemite om det har någon betydelse.
Tack på förhand!
Citera
2015-03-14, 13:32
  #2
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aadman123
Hej!
Jag letar efter en lösning att få ner adobe indesign. Jag har jobbat i CC och gillade versionen.
Är det någon som har erfarenhet av detta eller vet antingen nå crack som fungerar eller dylikt! Är öppen för alla förslag, sitter på en macbook air, yosemite om det har någon betydelse.
Tack på förhand!

Det finns något på internet som ganska många använder och som har varit ganska uppmärksammat i flera år i media. The Pirate Bay, du har nog hört talas om det? Finns nog där ska du se med väldigt lätt förståeliga installationsguider.
Citera
2015-03-15, 13:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aadman123
Hej!
Jag letar efter en lösning att få ner adobe indesign. Jag har jobbat i CC och gillade versionen.
Är det någon som har erfarenhet av detta eller vet antingen nå crack som fungerar eller dylikt! Är öppen för alla förslag, sitter på en macbook air, yosemite om det har någon betydelse.
Tack på förhand!


Eller så skaffar du en laglig prenumeration på det från Adobe. Kostar dig ca 220kr/månad + moms.
Jag menar, de som sitter och jobbar i Indesign är ju oftast folk som tjänar pengar på det som de producerar, då kan ju inte de pengarna vara ett stort problem.
Citera
2015-03-15, 20:27
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riha
Eller så skaffar du en laglig prenumeration på det från Adobe. Kostar dig ca 220kr/månad + moms.
Jag menar, de som sitter och jobbar i Indesign är ju oftast folk som tjänar pengar på det som de producerar, då kan ju inte de pengarna vara ett stort problem.
En del tjänar inte pengar på det. Jag är medveten om att det går att köpa, nu frågade jag efter en nerladdad version.
Citera
2015-03-15, 20:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riha
Eller så skaffar du en laglig prenumeration på det från Adobe. Kostar dig ca 220kr/månad + moms.
Jag menar, de som sitter och jobbar i Indesign är ju oftast folk som tjänar pengar på det som de producerar, då kan ju inte de pengarna vara ett stort problem.
Ja jo det känner jag till. Hittar dock ingen som fungerar bra till mac.
Citera
2015-03-16, 10:08
  #6
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aadman123
Ja jo det känner jag till. Hittar dock ingen som fungerar bra till mac.

Kan ju ev. prova på Kickass.to också om det inte fungerar. Har du 32-bitars och vilket operativsystem har du? Om du inte skulle hitta en fungerande torrent det så finns det även Amtlib.framework filer att ladda ned på piratbukten, Amtlib.framework for Creative Cloud eller Amtlib.framework for CC det är bara att byta ut den filen till en nedladdad efter du har installerat programmet sen är det bara att tuta och köra.
Citera
2015-06-18, 13:28
  #7
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Y-Sophie
Kan ju ev. prova på Kickass.to också om det inte fungerar. Har du 32-bitars och vilket operativsystem har du? Om du inte skulle hitta en fungerande torrent det så finns det även Amtlib.framework filer att ladda ned på piratbukten, Amtlib.framework for Creative Cloud eller Amtlib.framework for CC det är bara att byta ut den filen till en nedladdad efter du har installerat programmet sen är det bara att tuta och köra.

Funkar det att plocka ner versionen från adobes sida och sen bara ladda ner cracket? Kan det vara så enkelt? Funderat på att ladda ner. Nya premiere cc 2015.

Såg att det var mac forumet jag var på. Men det borde väl funka liknande på win?
Citera
2017-05-06, 19:13
  #8
Medlem
SysterGrimms avatar
Jag har använt testversionen tills den gått ut, och nu verkar jag inte kunna cracka InDesign. Nån som vet om man måste cracka inom testperioden eller om jag bara gör fel?
Citera
2017-05-09, 18:32
  #9
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aadman123
Hej!
Jag letar efter en lösning att få ner adobe indesign. Jag har jobbat i CC och gillade versionen.
Är det någon som har erfarenhet av detta eller vet antingen nå crack som fungerar eller dylikt! Är öppen för alla förslag, sitter på en macbook air, yosemite om det har någon betydelse.
Tack på förhand!

Är det an maskin du har offline långt ute i skogen, eller skyddad bakom en brandvägg, eller liknande, och därför behöver ladda ner en komplett installer?

Eller är det bara att slippa undan licenskostnaden du är ute efter?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback