Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-13, 21:44
  #1
Avstängd
Fyrtaktarns avatar
Hejsan tänkte kolla om någon här vet hurvida man får köra Motocross på någon strand i västkusten i Sverige, vet att någon strand i Danmark tillåter fordon av alla slag, så kanske finns någon sådan i Sverige också?
Citera
2015-03-13, 21:49
  #2
Medlem
MrChows avatar
Förr fick man köra bil på stranden i Mellbystrand men det har säkert någon miljöpartist satt stopp för. Oavsett vad är jag mer tveksam till om man får köra motocross på det viset jag gissar att du vill..
Citera
2015-03-13, 21:52
  #3
Avstängd
Fyrtaktarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Förr fick man köra bil på stranden i Mellbystrand men det har säkert någon miljöpartist satt stopp för. Oavsett vad är jag mer tveksam till om man får köra motocross på det viset jag gissar att du vill..


Haha fan ta miljömupparna! Njae, jag vet inte heller, det är ju tillåtet(?) på sjöar när is infinner sig iallefall, så man tycker ju att man borde få köra lite strand också!
Citera
2015-03-13, 22:21
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrtaktarn
Haha fan ta miljömupparna! Njae, jag vet inte heller, det är ju tillåtet(?) på sjöar när is infinner sig iallefall, så man tycker ju att man borde få köra lite strand också!

Du är fan efterbliven som blundar för miljöproblemet. Att du inte skäms din skitunge.
Citera
2015-03-13, 22:38
  #5
Avstängd
Fyrtaktarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lustighet
Du är fan efterbliven som blundar för miljöproblemet. Att du inte skäms din skitunge.


Beskriv för mig, i detalj, hur mitt "blundande" för miljöproblemet gör någon skillnad i din eller någon annan människas vardag
Citera
2015-03-14, 00:17
  #6
Medlem
Hade ju varit riktigt nice och samla ett gäng och testa!!!
Citera
2015-03-14, 16:15
  #7
Avstängd
Fyrtaktarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrgus
Hade ju varit riktigt nice och samla ett gäng och testa!!!


Precis vad jag tänkte också!
Citera
2015-03-15, 11:15
  #8
Medlem
timpanis avatar
Hade också gärna provat.
Citera
2015-03-15, 18:34
  #9
Avstängd
Fyrtaktarns avatar
Det hade ju varit svinkul om vi alla hade samlats , med vänner och bekanta som vi kör med, och blivit ett jävla gäng som hade åkt på någon strand!
Citera
2015-04-09, 22:52
  #10
Medlem
Kehins avatar
I en annan del av världen... https://www.youtube.com/watch?v=xr8X...A&spfreload=10

Off season på Fårö är najs ;-)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback