Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-12, 21:31
  #1
Medlem
Är det någon här som fiskar i surtesjön? Såfall vad har ni dragit upp? Verkar ju hel dött både på fiskare och fisk.
Citera
2015-03-12, 21:38
  #2
Medlem
pmupss avatar
Jag har fiskat där ett par gånger, blev inte mycket fisk, fått upp en gädda i alla fall, alltid något!

Fiskar du från båt eller land?
Citera
2015-03-12, 22:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmups
Jag har fiskat där ett par gånger, blev inte mycket fisk, fått upp en gädda i alla fall, alltid något!

Fiskar du från båt eller land?
Jag fiskar från land har ingen båt tyvärr. Kul att du fick fisk iallafall. Var det från båt?
Citera
2015-03-12, 22:08
  #4
Medlem
Jag fick då upp en gammelgädda där, dock ca 8 år sedan, på ca 7.2 kg. Ända gången jag fiskat där dock.

Från land kan tilläggas.
Citera
2015-03-12, 22:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minssc
Jag fick då upp en gammelgädda där, dock ca 8 år sedan, på ca 7.2 kg. Ända gången jag fiskat där dock.
Inte illa! Får man fråga vart?
Citera
2015-03-12, 22:12
  #6
Medlem
pmupss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pengos
Jag fiskar från land har ingen båt tyvärr. Kul att du fick fisk iallafall. Var det från båt?

Var från land. Hade varit betydligt roligare att fiska från båt. Har iofs inte varit där jättemycket.

Fått något själv?
Citera
2015-03-12, 22:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmups
Var från land. Hade varit betydligt roligare att fiska från båt. Har iofs inte varit där jättemycket.

Fått något själv?

Lite små aborre absolut inget att hurra för! Var du vid surte sidan eller mot lövgärdet?
Citera
2015-03-12, 23:37
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pengos
Inte illa! Får man fråga vart?

Hm, det var så längesedan. Jag stod bara vid någon random kant där efter att ha promenerat runt i skogen. Mer än så kan jag inte säga tyvärr
Citera
2015-03-14, 10:24
  #9
Medlem
xdrs avatar
Fiske är väl ingen sport?

Övrig sport --> Jakt, fiske och vildmark
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback