Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-10-01, 21:28
  #1
Medlem
Vardons avatar
Att sitta med den gamla 2x brännaren så har jag att göra i ungefär 40 veckor, förutsatt att jag bränner dygnet runt...

Tips och ideer var man vänder sig för att lösa det? Som ni säkert förstår vill jag ha det så billigt som möjligt med.

Edit: Gärna tips med bra företag som kan fixa det om nån har något att rekommendera / verkligen inte rekommendera.
Citera
2005-10-01, 21:29
  #2
Avstängd
njurpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vardon
Att sitta med den gamla 2x brännaren så har jag att göra i ungefär 40 veckor, förutsatt att jag bränner dygnet runt...

Tips och ideer var man vänder sig för att lösa det? Som ni säkert förstår vill jag ha det så billigt som möjligt med.

Flera brännare?
Citera
2005-10-01, 21:31
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardon
Att sitta med den gamla 2x brännaren så har jag att göra i ungefär 40 veckor, förutsatt att jag bränner dygnet runt...

Tips och ideer var man vänder sig för att lösa det? Som ni säkert förstår vill jag ha det så billigt som möjligt med.
Köp en snabbare cd-brännare
Citera
2005-10-01, 21:34
  #4
Banned
företag
Citera
2005-10-01, 21:55
  #5
Moderator
tobess avatar
För det första så är väl frågan om det är en och samma sak du ska bränna i 10,000 exemplar?

Sen är väl det "billigaste" alternativet antagligen att inhandla några brännare och bränna själv.. Men det tar ju en hel del tid.

Har du någon speciell tidsram som du måste vara klar inom?

Lättaste vägen är väl att kontakta ett företag (om det rör sig om samma sak som ska massproduceras, och att det är lagligt) och ta en prisoffert från företag som sysslar med dylika saker, och se var du kan få det billigast.

Tyvärr har jag ingen aning om vilka företag som sysslar med detta.
Citera
2005-10-01, 22:07
  #6
Medlem
Vardons avatar
Ja det är 10 000 identiska cd-skivor med demoprogram som ska brännas.
Citera
2005-10-01, 22:11
  #7
Moderator
tobess avatar
Prova kontakta någon datortidning som brukar skicka med demo-cd:n och fråga vilket företag de använder sig av?
Citera
2005-10-01, 22:27
  #8
Medlem
...

borde nästan stå på skivorna som som gör dom va?
och då menar jag demo skivorna man får med diverse tidningar.
Citera
2005-10-01, 22:34
  #9
Medlem
Zleepings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nih
borde nästan stå på skivorna som som gör dom va?
och då menar jag demo skivorna man får med diverse tidningar.

Det har jag aldrig sett i alla fall
Citera
2005-10-01, 23:03
  #10
Moderator
nobodys avatar
Antingen köper du en snabbare brännare eller lämnar in det.
Här http://www.tridata.se/
Citera
2005-10-01, 23:41
  #11
Medlem
Vardons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobody
Antingen köper du en snabbare brännare eller lämnar in det.
Här http://www.tridata.se/

Nån som har erfarenheter av www.co-print.com - de verkar ta ungefär 60 % av priset som DCM (ovan) tar... Får man var man betalar för eller får man ingen flashig logga på fakturan?
Citera
2005-10-02, 00:03
  #12
Banned
Guest0032s avatar
Eller denna: http://wedupe.com/
Hah, vet inte riktigt vad dom gör men ett antal cd brännare har dom...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback