Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-03-11, 03:50
  #1
Medlem
IS har gjort det igen, denna gången har de fått tag i en spion från Israel. All info finns i klippet och det verkar vara äkta.

https://archive.org/details/FURK-JAsusSPY
Citera
2015-03-11, 04:02
  #2
Avstängd
sluta ge fittorna uppmarksamhet
Citera
2015-03-11, 04:54
  #3
Medlem
Swan65s avatar
Hoppas på tung israelisk vedergällning.
Citera
2015-03-11, 07:29
  #4
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Hoppas på tung israelisk vedergällning.

Det kommer inom snar framtid ska du se.
Citera
2015-03-11, 08:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Hoppas på tung israelisk vedergällning.

Det kan man ju enkelt gissa vad dem kommer göra...
Israeliska folket kommer trycka på riktigt hårt från och med nu, vedergällning är ett krav av folket!
Citera
2015-03-11, 09:09
  #6
Medlem
Barnabödlar för att slippa lagföras. Feghetens företrädare har inga gränser - och inga allierade.
Citera
2015-03-11, 10:57
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Barnabödlar för att slippa lagföras. Feghetens företrädare har inga gränser - och inga allierade.
Och inga fiender att räkna med heller. Inte än i alla fall.
Citera
2015-03-11, 16:30
  #8
Medlem
Snapcounts avatar
Barnbödeln skall vara en fransk medborgare.

http://www.tv2.no/2015/03/11/nyheter...israel/6674280
Citera
2015-03-11, 17:28
  #9
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Hoppas på tung israelisk vedergällning.

Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Det kommer inom snar framtid ska du se.

Citat:
Ursprungligen postat av timbersoldier666
Det kan man ju enkelt gissa vad dem kommer göra...
Israeliska folket kommer trycka på riktigt hårt från och med nu, vedergällning är ett krav av folket!

Tung israelisk vedergällning för att IS klipper en arab som påstås vara Mossad-agent? Nja...
Citera
2015-03-11, 18:56
  #10
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Tung israelisk vedergällning för att IS klipper en arab som påstås vara Mossad-agent? Nja...


Jag har aldrig hävdat att det kommer att bero på att IS "klipper en arab". Det har du tagit som ur luften din stolle.
Att jag tror det sker inom snar framtid nämnde jag aldrig, och inte heller personen som jag citerade. Att jag tror Israel gör det beror på många faktorer, men inte en enskild arab.

Citera
2015-03-11, 20:04
  #11
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Jag har aldrig hävdat att det kommer att bero på att IS "klipper en arab". Det har du tagit som ur luften din stolle.
Att jag tror det sker inom snar framtid nämnde jag aldrig, och inte heller personen som jag citerade. Att jag tror Israel gör det beror på många faktorer, men inte en enskild arab.


Är du efterbliven? Hur tolkar du meningen Det kommer inom snar framtid ska du se?
Citera
2015-03-11, 20:17
  #12
Medlem
Thelonegunmans avatar
Det är en israelisk arab som åkte för att strida med IS. Jag har svårt att tro annat än att Israel tyckte IS gjorde dem en tjänst.

Han var för övrigt ingen spion, utan en liten ungtupp som började få kalla fötter.
__________________
Senast redigerad av Thelonegunman 2015-03-11 kl. 20:34.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback