Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-11, 22:40
  #13
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pill_man
Igår tog jag 1 mg, utan att ha tagit något annat, alltså bara en halv tablett. Kunde inte sova och förväntade mig ligga där minst en timme till för att få nån effekt. Men icke, det kom en MYCKET avslappnande effekt inom 15-20 min som kändes unik och rätt udda. Men kände att det var en benzo men att det var nått helt annorlunda. Effekten var mycket stark, och musklerna blev otroligt relaxerade. Jag bara mös av det hela för att sedan sova i 4-5 timmar och vaknade ändå som en gud. En av de bästa benzona jag provat, bättre än flunitrazepam i mitt tycke, men har aldrig varit ett fan av dem direkt..

Det här måste vara bensonas benso som det låter på din beskrivning! Någon som sett dem på nån TOR-marknad eller grön shop?!
Citera
2014-03-11, 23:57
  #14
Medlem
Allvar!
Min sida jag beställer benzo ifrån fick in dessa men dyra tyckte jag men nu ska jag köpa.
30st 100$ medans triazolam kostar 120$ per 100st 0.25mg och dessa tappade jag minnet på totalt fast jag hade tolerans.
Varför måste dessa vara så bra?
Dom säljer xanax 1mg för 350kr 100st och allt jag beställt har varit äkta. Ska lägga på 5000kr nu för torka på benzo och tram. Dessa är störst i piller branschen och fått varje order i 3år. Packa så sjukt bra. Jag trodde jag fått ett vanligt inrikes brev men öppnade och drar upp och ser 200st xanax.
Vad gör denna så fet. Måste kolla kemisk uppsättning nu och är där det jag tror
Citera
2014-03-12, 00:04
  #15
Medlem
Läste det övanför nu. Tänk om han var newbie på benzo. Ingen tolerans så kände jag med i början på klonazepam men nu funkar bara flubro dagen efter. Ska beställas dock. Trappat ner så får se effekt på 2mg för man delar aldrig en tablett.
Citera
2014-03-12, 00:09
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pill_man
Så tänkte jag med, alla andra fick effekt men inget hände på mig. Har bara varit uppe i sådana doser nån enstaka gång, men alltid tyckt att de varit den sämsta benzon jag testat. Bryr mig inte direkt om vad andra tycker, jag vet själv vad jag känner. Ge mig sobrilen nästa gång så får du med glädje mina temestor tillbaks om man säger så.
Temesta är sjukt dålig om man inte har fet ångest då släpper ångesten 2mg senare
Citera
2017-09-20, 19:48
  #17
Avstängd
Fick hemma dessa idag i 2mg och fan de är underbara och lätt bättre än nån zepam benzo.
Fast gillar nog Flubromazepam mest men dessa har en underbar känsla.

Varför gör de inte en lormetazolam för den hade ju kickat fett.

Fick även 100st triazolam 0,25mg som jag ska ha att sova på, räcker fan med 3st sen jävlar.

Hade även brotizolam 0,25mg som jag ska ta nästa gång.

Nu ska jag ta 2st av varje och lägga mig sen vara efterbenzad imorgon. Nice.

Varför ligger denna inte i benzo tråden??
Citera
2023-11-24, 23:01
  #18
Medlem
Negerdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Fick hemma dessa idag i 2mg och fan de är underbara och lätt bättre än nån zepam benzo.
Fast gillar nog Flubromazepam mest men dessa har en underbar känsla.

Varför gör de inte en lormetazolam för den hade ju kickat fett.

Fick även 100st triazolam 0,25mg som jag ska ha att sova på, räcker fan med 3st sen jävlar.

Hade även brotizolam 0,25mg som jag ska ta nästa gång.

Nu ska jag ta 2st av varje och lägga mig sen vara efterbenzad imorgon. Nice.

Varför ligger denna inte i benzo tråden??

Hittade dessa hos ragget som har dem utskrivna. Hon gillar dom inte så hon sa att jag fick ta av dom och lyrican. Redan slängt i mig 2 ikto, och två mg av denna nu. För the novelty factor.Van vid lorazepam så antar att dessa är lika. Hon insisterade ju... På "temesta händer det mesta", som de sade.
__________________
Senast redigerad av Negerdjur 2023-11-24 kl. 23:12.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback