vart 70kr att betala jaja inte så farligt hade ju hoppats på att få tillbaka men inte så mycket att göra åt saken..
Är det under 100 kronor tror jag inte att man behöver betala. Samma åt andra hållet. Fick tillbaka 10 kronor förra året men dessa pengar fick jag inte.
Hur gör man avdrag? Har använt privata pengar för att typ köpa grejer jag behöver inom yrket, går det att 'dra av' och hur mycket och hur gör man? Finns kanske separat tråd?
För något år sedan öppnade de dagen innan "utan att säga något". Om det berodde på att de testade något eller att de ville få en "jämnare start" vet jag inte.
Men i år verkar det som att det ät 0700 19/3 exakt som gäller.
Tja. Det verkar som de kör samma taktik med "förtida öppning" av tjänsten i år igen.
Fick tillbaka ca 10 000, dock har jag gjort en lägenhetsförsäljning under 2014, och jag ska dra av 40 000 för arbete jag gjorde i lägenheten. Kommer då summan jag får tillbaka öka?
Vet att frågan kom innan men Om man får reseersättning från jobbet kan man dralltid av det endå på skatteverket fick 9lax i restskatt så är så arg så funderar starkt på att börja jobba svart för pension lär man väl endå inte få, man lär ju få jobba ihjäl sig endå
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!