Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-15, 10:36
  #13
Medlem
cabbages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
jo vist är det skönt till viss del att få pausa lite under denna årstid men jag har mycket energi i kroppen som känns jobbig att pausa under längre tider , alla mina hobbysar och intressen utövar jag i värmen och solskenet den varma årstiden , det som alltid känts värst med vintern är mörkret och korta dagar ..... trots detta så tycker jag min tid går otroligt snabbt totalt sett

Köp exotiska insekter plus en gecko eller bönsyrsa och lek gud
Citera
2016-11-15, 10:38
  #14
Avstängd
frifarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cabbage
Köp exotiska insekter plus en gecko eller bönsyrsa och lek gud
inget för mej gillar vildare aktiviteter än så i mitt liv
Citera
2016-11-15, 10:49
  #15
Medlem
cabbages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
inget för mej gillar vildare aktiviteter än så i mitt liv

Vildare än på liv och död!?

Du kommer titta mellan fingrarna när bönsyrsan går till attack mot en Extatosoma tiaratum!
Citera
2016-11-15, 10:55
  #16
Avstängd
frifarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cabbage
Vildare än på liv och död!?

Du kommer titta mellan fingrarna när bönsyrsan går till attack mot en Extatosoma tiaratum!
jo men ska det handla om liv eller död så föredrar jag att kunna styra i trådarna själv i vad som händer att ligga på gränsen och på den tunna röda tråden med full kontroll är bara ren njutning för mej att precis veta sina gränser och vad som är möjligt i livet gör bara att jag vill leva mer ,,,, mycket mer !!!!!!!!!!!! tyvärr går tiden riktigt fort när allt funkar och man har flow i sitt liv riktigt nice enligt mej
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback