Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-19, 22:32
  #121
Medlem
zodemecus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mediana
Jag kan hålla med om att det vore trevligt med en liten designändring. Jag hade exempelvis gärna sett den i blå borstad metall

Jag hade gärna sett att dom hade budget modellerna mer "lekfulla" och att dom dyrare datorerna såg mer business ut. Som det var tidigare alltså. Förstår dock de som inte vill det, och iPhone 5C fick ju endel skit för sitt utseende? Känns som om jag nästan var den enda som var positiv till två modeller, varav ena var mer färgglad.
Många klagade om att Apple inte ska göra "budget modeller" osv, men verkar ha glömt att Apple ifrån iBook/iMac till i princip Unibody gjorde sitt intåg och vita MacBook försvann alltid haft "budgetmodeller" där den billigare varianten alltid sett mer "lekfull" eller "billigare" ut. iPod/iPod Nano, iBook/PowerBook, iMac/PowerMac osv.
__________________
Senast redigerad av zodemecu 2015-03-19 kl. 22:37.
Citera
2015-03-31, 20:05
  #122
Medlem
D-Odells avatar
Överlägsen dator i litet format. Men efter prishöjningen pga dollarn så är de inte prisvärda. De är FÖR dyra.
Citera
2015-09-27, 18:52
  #123
Medlem
pingvinens avatar
Funderar starkt på att byta min Surface Pro 3 mot en MB 12". Är dock osäker på om jag hört att det kommer en uppgraderad modell i höst. Någon som hört några rykten?
Citera
2015-10-18, 15:28
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
Funderar starkt på att byta min Surface Pro 3 mot en MB 12". Är dock osäker på om jag hört att det kommer en uppgraderad modell i höst. Någon som hört några rykten?

Det går alltid rykten, och endast apple själva vet vilka som egentligen är sanna.
Den här sidan brukar vara bra på att pricka in updates osv:

http://buyersguide.macrumors.com/
Citera
2015-11-02, 14:09
  #125
Medlem
Mercinhos avatar
Mycket mycket dyr dator och endast en USB C. Är detta ett skämt?

Samtidigt har vi fått en inrikting på vad. Framtida apple bärbara datorer kan komma att se ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback