Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-09, 14:22
  #1
Avstängd
Vore roligt att se andras upplevelser. Enligt min erfarenhet släpper tjejer ut de mest vidrigt stinkande fisarna/bajs. Kommer ihåg när jag vaar på dejt och tjejen gick på toan. Var också nödig, när jag gick in blev jag fan nästan knockad av den giftiga gasen som mötte mig. Sa jag att det aldrig blev mer än den dejten? Dela med er lite för skojsskull
Citera
2015-03-09, 14:39
  #2
Medlem
Otems avatar
Tjejer? Skämtar du eller? När jag käkat köttbullar eller något med köttfärs
har jag grova baskaggar till brakskitar som luktar ruttet kadaver i flera
timmar. När tjejer fiser luktar det oftast lite surt, men inte värre än oss
män. Nä min erfarenhet är att män har värre gaser. Oftast när jag käkat
något med mycket lök i är det hus i helvete och jag är ändå inte särskilt
storväxt. Pytt i panna är också ett exempel.
Citera
2015-03-09, 14:54
  #3
Medlem
Blondiemans avatar
Jag har tyvärr ingen källa på mitt påstående men jag är 100% på att jag har hört och läst följande:

En vetenskaplig studie har visat att tjejers fisar luktar sämre om båda könen äter exakt samma mat.

(och nej, det är inte hört i "krister i p3"'s "sanning eller bullshit".
Citera
2015-03-09, 14:59
  #4
Medlem
Var är dethär för nån jävla fråga? Tjejer gör inte sånt öht. Särskilt int de snygga
Citera
2015-03-09, 16:21
  #5
Avstängd
folvidons avatar
När det kommer till bajs tycker jag brudar tar hem segern av någon konstig anledning men när det gäller fisar så tycker jag att båda könen kan lukta minst lika illa dock tar män hem segern på denna front i form av kvantitet...
Citera
2017-12-05, 16:13
  #6
Medlem
Karamel-kellogss avatar
Jag tror att var individ har sin unika fis-lukt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback