Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2015-03-16, 14:48
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av droopey
Om du inte gillar "rasblandade" barn så är det nog bara att vänja sig för det kommer att hända mer och mer vad du än tycker. I en värld som blir mindre och mindre så kommer det att bli allt vanligare vilket ju bara är naturligt.

http://ngm.nationalgeographic.com/20...underburg-text

Det här är en artikel om vad som förväntas hända i USA dom närmaste 50 åren och personerna på bilderna är alltså inte photoshoppade exempel utan persorner som fötts av så kallade rasförädare. Jag tycker själv att det är en positiv utveckling då blandingen leder till friskare barn, och i många fall även attraktivare barn.

Ser ju ut som vidriga missfoster. Dessutom stämmer inte den där jude-propagandan. Väldigt, väldigt få i USA rasblandar, och i synnerhet vita tycks stå bra emot det sjuka beteendet:

http://www.friatider.se/vita-amerikaner-vitare-n-v-ntat
http://www.nytimes.com/2014/12/25/sc...tudy.html?_r=0

Googla också på stater och städer i USA, och gå in på deras respektive Wikipedia-sida (på engelska, då den svenska versionen inte redogör för sådan här viktig fakta) och kolla på "Demographics". Jag kan här avslöja hur det ser ut i några storstäder i USA vad gäller "Two or more races (multiracial)":

Miami: 2,7% (2,5% i hela Florida)
Los Angeles: 4,6%
New York City: 2,1%
Chicago: 2,7%

Så du kan nog ta och stoppa dina mulatt-drömmar i någon undanskymd plats.
__________________
Senast redigerad av rattatorskr 2015-03-16 kl. 14:51. Anledning: Lägge till en länk
Citera
2015-03-16, 14:52
  #98
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Det har jag gjort! Jag har varit på krogen både med somaliska, thailändska och brasiakanska tjejer, Alla utan somaliskan har kommit hit med svensk pojkvän som de lämnat. Jag låg med alla, och somaliskan var omskuren - ej roligt alls... På krogen uppträdde svenska vanliga tjejer vörre ön svenska nazister. De gjorde fuck off till mig. Samlades i ett gäng och glodde på mig osv osv. Jag bara skrattade ´åt dem. Narurligtvis så förstod inte "mina flickor" vad som försiggick. Men jag berättade sanningen. Nämligem att svenska kvinnor är rasister dem med. För det är ju samt. även om de lever själva i förnekelse och självgodhet.


Det där känner jag igen. Rasismen från svenska kvinnor talas det liksom inte om.
Citera
2015-03-16, 14:55
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Det där känner jag igen. Rasismen från svenska kvinnor talas det liksom inte om.

Då är ju svenska kvinnor än så länge mer sunda än vad massmedia vill göra gällande. Enligt MSM suger ju var och varannan svensk kvinna av negrer och araber på löpande band.
Citera
2015-03-16, 14:57
  #100
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
Då är ju svenska kvinnor än så länge mer sunda...

Givetvis anser man så om man själv är rasist. I beg to differ.
Citera
2015-03-16, 15:02
  #101
Medlem
DixieDs avatar
Har man verkligen så mycket fritid över att blanda sig i andras privatliv som man inte ens känner? Intressant!

Avsky? Avsky för vad? Att två personer valt varandra och lever lyckligt? Vem ska ens få bestämma över någon annan?

Jag är en utländsk kvinna med en svensk man. Vårt förhållande har fungerat i över 6 år nu. Vi är lyckliga och personligen bryr jag mig inte ett skvatt om vad någon tycker. Inte han heller för den delen. Huvudsaken är att vi mår bra och lever lyckligt.
Citera
2015-03-16, 18:20
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Har man verkligen så mycket fritid över att blanda sig i andras privatliv som man inte ens känner? Intressant!

Avsky? Avsky för vad? Att två personer valt varandra och lever lyckligt? Vem ska ens få bestämma över någon annan?

Jag är en utländsk kvinna med en svensk man. Vårt förhållande har fungerat i över 6 år nu. Vi är lyckliga och personligen bryr jag mig inte ett skvatt om vad någon tycker. Inte han heller för den delen. Huvudsaken är att vi mår bra och lever lyckligt.

Vad menas med "utländsk kvinna"? Såväl norska som nigerianska kvinnor är ju utländska, men det är ganska så stor skillnad mellan dessa två grupper.

Har du aldrig hört talas om raslagar?
Citera
2015-03-16, 18:24
  #103
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
Vad menas med "utländsk kvinna"? Såväl norska som nigerianska kvinnor är ju utländska, men det är ganska så stor skillnad mellan dessa två grupper.

Har du aldrig hört talas om raslagar?


Nej tyvärr då jag inte tillhör en specifik "ras"
Min mor tillhör en rad etniciteter ifrån Europa och min far kommer ifrån Iran.
Citera
2015-03-16, 19:00
  #104
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Nej tyvärr då jag inte tillhör en specifik "ras"
Min mor tillhör en rad etniciteter ifrån Europa och min far kommer ifrån Iran.

Du låter som en cool kvinna med sunda åsikter. Gillar dig.
Citera
2015-03-17, 07:16
  #105
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
Vad menas med "utländsk kvinna"? Såväl norska som nigerianska kvinnor är ju utländska, men det är ganska så stor skillnad mellan dessa två grupper.

Har du aldrig hört talas om raslagar?

Du som är en välinformerad person, snälla upplys oss.
Vilka raslagar måste vi rätta oss efter?
Citera
2015-03-17, 07:26
  #106
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Har man verkligen så mycket fritid över att blanda sig i andras privatliv som man inte ens känner? Intressant!

Avsky? Avsky för vad? Att två personer valt varandra och lever lyckligt? Vem ska ens få bestämma över någon annan?

Jag är en utländsk kvinna med en svensk man. Vårt förhållande har fungerat i över 6 år nu. Vi är lyckliga och personligen bryr jag mig inte ett skvatt om vad någon tycker. Inte han heller för den delen. Huvudsaken är att vi mår bra och lever lyckligt.

Har du missat hur hög arbetslöshet vi har i Sverige idag?
Citera
2015-03-17, 08:07
  #107
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Har du missat hur hög arbetslöshet vi har i Sverige idag?


Jag ber om ursäkt! Jag trodde man gör något vettigt av sitt liv än att sitta och visa avsky mot människor som rasblandar. Är man arbetslös så är det ännu viktigare att göra något vettigt än att sitta och säcka på en soffa men det är bara jag Dessutom är det inte riktigt ämnet
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback