Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-08, 18:12
  #37
Medlem
Jag har funderat på frågan själv, men så kom jag på mig själv med att bli ganska glad när jag såg en fd. klasskompis, en extremt bortkommen liten och tanigt mobboffer till svensk man med en kolsvart gorillalik jätteamazon till svart fru med en kull chokladbruna söta små apbarn som sprang kring benen på dem.

Själva scenen var såpass osannolik och gullig att jag glömde att det var bestialiskt och blev lycklig för killens skull, så jag dömer inte så hårt och försöker att behandla rasblandare som vem som helst, trots att jag vet att det är fel.
Citera
2015-03-08, 18:15
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
jag skiter i vilket, om ni nu hatar rasblandade ungar så mycket så är väl det enda ni kan göra att skaffa fler barn själva´?
det har jag aldrig fattat med er nationella, ni gnäller på att muslimer och mena skaffar för många barn sen skaffar ni max 2 själva?
fyll då världen med små blonda barn istället, knulla era respektive utan preventivmedel varje dag istället för att sitta o gnälla på internet´?

det största hotet mot den vita rasen är väl isåfall att vi skaffar för få barn? om en blatte skaffar 5 barn och ni stör er, skaffa då 10 själva


Försök hinna skaffa barn samtidigt som du piskas till att försörja alibaba med 4 fruar och 16barn.
Citera
2015-03-08, 18:19
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
jag skiter i vilket, om ni nu hatar rasblandade ungar så mycket så är väl det enda ni kan göra att skaffa fler barn själva´?
det har jag aldrig fattat med er nationella, ni gnäller på att muslimer och mena skaffar för många barn sen skaffar ni max 2 själva?
fyll då världen med små blonda barn istället, knulla era respektive utan preventivmedel varje dag istället för att sitta o gnälla på internet´?

det största hotet mot den vita rasen är väl isåfall att vi skaffar för få barn? om en blatte skaffar 5 barn och ni stör er, skaffa då 10 själva

Problemet är nog att dessa nationella inte har någon kvinna att avla barn med! De är ensamma män. De är bittra och lägger skulden på kvinnorna som väljer invandrarna!
Citera
2015-03-08, 18:42
  #40
Medlem
praps avatar
TS är sjuk i huvudet och borde tvångskastreras. Du har ingen anledning till att hata på någon för att dom lever sitt liv som dom vill. Det är allt jag har och säga i den här tråden.

Far åt fan.
Citera
2015-03-08, 18:43
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prap
TS är sjuk i huvudet och borde tvångskastreras. Du har ingen anledning till att hata på någon för att dom lever sitt liv som dom vill. Det är allt jag har och säga i den här tråden.

Far åt fan.

Håller helt med. Synd bara att politikerna är för mesiga för att vidta åtgärder.
Citera
2015-03-08, 18:47
  #42
Medlem
praps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktatorn
Håller helt med. Synd bara att politikerna är för mesiga för att vidta åtgärder.
Vem har sagt att det måste vara staten som borde tvångskastrera han. Det är bara att ta en kökskniv och skära av nötterna på han, om TS nu har några.

Citera
2015-03-08, 18:52
  #43
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prap
TS är sjuk i huvudet och borde tvångskastreras. Du har ingen anledning till att hata på någon för att dom lever sitt liv som dom vill. Det är allt jag har och säga i den här tråden.

Far åt fan.

Citat:
Ursprungligen postat av Doktatorn
Håller helt med. Synd bara att politikerna är för mesiga för att vidta åtgärder.
Hur vidriga åsikter man än anser någon ha måste man respektera yttrandefriheten och den fria åsiktsbildningen.
Citera
2015-03-08, 19:01
  #44
Medlem
Vad exakt är problemet? Är det att den vita "rasen" försvinner i samhället?

Jag kan på sätt och vis respektera det att det kan vara er utopi, men jag ställer mig då frågan; vad har ni för rätt att begära av andra människor att anpassa sig efter era preferenser om ett etniskt homogent samhället?

Tycker ni att eran önskning om ett etniskt homogent samhälle står över andra människors fria val att bilda familj med vem de vill?
Citera
2015-03-08, 20:16
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Hur vidriga åsikter man än anser någon ha måste man respektera yttrandefriheten och den fria åsiktsbildningen.

Nej, jag är för inskränkningar i yttrandefrihet eftersom högerpack använder den för att sprida hat.

Att hata "rasblandning" är en pissigt värdelös åsikt som bör kväsas snarast. Det optimala vore snarare att öppna alla gränser, så att "rasblandningen" ökar. På så sätt kan vi snabba på processen att få hela jordens befolkning att vara halvbrun.
Citera
2015-03-08, 20:26
  #46
Medlem
flygandekiwis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
Till alla er som frågar detta. Det är ju självklart ett problem för att de blandar ut vår ras med underlägsna raser (okej asiater är väl helt okej så det är inte ett lika stort problem även fast det såklart inte är önskvärt). En vit kvinna som inte skaffar vita barn bidrar aktivt till utrotningen av vårt folk. Vita människor skapar vackra och bra samhällen, bruna och svarta skapar fula och dåliga samhällen. Vad för samhälle vill ni ha?

Ni får ju tänka lite längre än med kuken. Att dessutom stå och nicka medan en av ens egna kvinnor blir tagna av främlingar är ju helt sinnessjukt.
Är inte särskilt hypad till att ligga med min kusin, syster eller liknande, men alla vi har olika tankar. att ligga med "främlingar" är något jag föredrar, inavel är ju bara vidrigt Personligen tycker jag att blandningar ser bäst ut, inget vidrigt med det i mitt tycke.
Citera
2015-03-08, 20:42
  #47
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktatorn
Nej, jag är för inskränkningar i yttrandefrihet eftersom högerpack använder den för att sprida hat.

Att hata "rasblandning" är en pissigt värdelös åsikt som bör kväsas snarast. Det optimala vore snarare att öppna alla gränser, så att "rasblandningen" ökar. På så sätt kan vi snabba på processen att få hela jordens befolkning att vara halvbrun.
Du är alltså antidemokrat. Det finns nog de som vill förbjuda det på samma sätt som du vill förbjuda rasblandningskritikerna. Men du har kanske ingenting emot diktatur?

För övrigt känns det lika rasistiskt att vara fanatisk till rasblandning som att vara mot, då det är lika rasfokuserat. Du skulle nog vinna fler sympatier på att förespråka folks rätt göra hur de vill, utan inskränkningar öht.
__________________
Senast redigerad av KonungHonung 2015-03-08 kl. 20:52.
Citera
2015-03-08, 21:09
  #48
Medlem
ksdfhkjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandekiwi
Är inte särskilt hypad till att ligga med min kusin, syster eller liknande, men alla vi har olika tankar. att ligga med "främlingar" är något jag föredrar, inavel är ju bara vidrigt Personligen tycker jag att blandningar ser bäst ut, inget vidrigt med det i mitt tycke.

Du har alltså ingen som helst identitet som svensk? Är detta hur djupt liberalismen har förstört vår svenska ungdom?

Om du kunde tänka längre än med kuken så hade du märkt att "blandningar" alltid är sämre än rena vita. De är mer våldsamma, dummare, äckligare och generellt sämre. Dvs de är närmare negern.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback