Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-05, 15:49
  #1
Medlem
Hej allihop!

Som topic lyder, finns det på gatan i Karlstad eller är det bara nätdrogshoppar som gäller? är nyinflyttad och vill inte jaga i centrum om det är tomt
Citera
2015-03-05, 16:37
  #2
Avstängd
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legalize420
Hej allihop!

Som topic lyder, finns det på gatan i Karlstad eller är det bara nätdrogshoppar som gäller? är nyinflyttad och vill inte jaga i centrum om det är tomt

Staden är ju inte så stor så jag skulle satsa på att leta upp ett bra nätapotek.
Mindre städer brukar inte ha speciella platser eller ställen dit man kan gå och handla
Nu bor jag inte i Karlstad så jag vet inte men antar att det är så
Citera
2015-03-05, 16:39
  #3
Medlem
Varför behöver du sub? Finns muskotnöt på ICA o du blir lika soft.

Sen får man inte göra sådana trådar. Finns ju 10000 nätapotek annars som säljer muskot.
Citera
2015-03-05, 16:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokal haschtomt
Varför behöver du sub? Finns muskotnöt på ICA o du blir lika soft.

Sen får man inte göra sådana trådar. Finns ju 10000 nätapotek annars som säljer muskot.

Varför jag behöver det? konstig fråga...

Har som sagt var beställt från drogshop förut men den har nu laggt ner och jag vågar inte lägga en stor order hos en shop jag inte köpt av förut.

Sen ang kranfiske så är det inte en sådan tråd, undrar bara om det överhuvudtaget finns sub i Karlstad eller om jag måste chansa o köra på en ny nätshop.
Citera
2015-03-07, 11:23
  #5
Medlem
muskot e mer nice
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback