2016-12-17, 11:24
Medlem
mymyselfs avatar
Den killen kom till världen med riktigt usla förutsättningar, man skulle kunna säga att vägen redan var utstakad åt helvetet, trotts det finns det ingen ursäkt för att ge sig på och misshandla andra människor/tjejer men det finns förklaringar...
Citera
2016-12-17, 19:14
Medlem
Ja jag Känner han För jag va tillsammans med han 2007-2009 Och han är en Otroligt snäll och Trevlig Kille bara man ger han En Ärlig Chans Och jag vet att Petra inte varit Ärlig Och Trogen Mot han
Citera
2016-12-17, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Men kan det verkligen stämma..
Domen brukar väl aldrig komma på en gång efter en rättegång.
Men kan såklart ha fel..

domen kan visst komma samma dag om de anses vara bevisat direkt vilket de va
Citera
2016-12-17, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Ja jag Känner han För jag va tillsammans med han 2007-2009 Och han är en Otroligt snäll och Trevlig Kille bara man ger han En Ärlig Chans Och jag vet att Petra inte varit Ärlig Och Trogen Mot han

Fast ingen har väl sagt att hon var en helylletjej? Problemet är väl att hon inte ville veta av Daniel och han stalkade henne, som titeln på programmet han deltog i antyder.

Om hon var så dålig kunde han väl bara gå vidare. Och "kasta in handuken" som han så fint utryckte det i programmet?
Citera
2016-12-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Fast ingen har väl sagt att hon var en helylletjej? Problemet är väl att hon inte ville veta av Daniel och han stalkade henne, som titeln på programmet han deltog i antyder.

Om hon var så dålig kunde han väl bara gå vidare. Och "kasta in handuken" som han så fint utryckte det i programmet?

Tycker att ni Bara ska ge er Någon gång Jag Känner Petra Johansson Mkt väl och vet att hon ljuger som fan för att få folk att Tycka Synd om hon
Citera
2016-12-17, 22:50
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Tycker att ni Bara ska ge er Någon gång Jag Känner Petra Johansson Mkt väl och vet att hon ljuger som fan för att få folk att Tycka Synd om hon

Så du har alltså klivit in som Daniels försvarsadvokat här i tråden?
Citera
2016-12-17, 23:18
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Så du har alltså klivit in som Daniels försvarsadvokat här i tråden?

Flickan har säkert fullt upp med något ouppklarat svartsjukedrama, istället för att tillsammans göra något vettigt och hålla ihop mot ett tjejmisshandlande rövhål....
Citera
2016-12-17, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Flickan har säkert fullt upp med något ouppklarat svartsjukedrama, istället för att tillsammans göra något vettigt och hålla ihop mot ett tjejmisshandlande rövhål....

Kalla Han vad Ni vill men Han Är en Snäll och trevlig kille bara man lär känna han
Citera
2016-12-17, 23:42
Medlem
Var det ditt id han kapade och skapade en falsk Facebook profil och sålde ridprylar som inte fanns på köp/sälj sidor.
Eller var det en annan Malin?

Storsint av dig att försvara honom iaf.
Citera
2016-12-18, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Var det ditt id han kapade och skapade en falsk Facebook profil och sålde ridprylar som inte fanns på köp/sälj sidor.
Eller var det en annan Malin?

Storsint av dig att försvara honom iaf.

Det Va Inte Danne som gjorde Det utan De va Daniel qvist som hade gjort de men Danne Lundberg fick ta skiten för de som så mkt annat Han fått Tagit På sig som visat sig vara Helt fel och Ja jag försvarar han för han har bett om ursäkt till mig och jag har godtagit den Så hos mig är han förlåten och Även hos många Andra oxå Som känner han
Citera
2016-12-18, 00:13
Medlem
Ok, tack för förklaringen. Måste vara jobbigt för honom att ha blivit felaktigt dömd för detta.
Citera
2016-12-18, 00:31
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Det Va Inte Danne som gjorde Det utan De va Daniel qvist som hade gjort de men Danne Lundberg fick ta skiten för de som så mkt annat Han fått Tagit På sig som visat sig vara Helt fel och Ja jag försvarar han för han har bett om ursäkt till mig och jag har godtagit den Så hos mig är han förlåten och Även hos många Andra oxå Som känner han
Hur fan skriver du människa? Vet du inte hur man använder punkt och stor bokstav?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in