Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-04, 16:17
  #1
Medlem
Tjenare, fick en ipad för ett tag sen som jag nu har råkat låsa i flygplansläge.
Kan varken ansluta den till itunes då den inte varit ansluten, tror jag provat det mest men alla tips är självklart välkomna! Flashback, detta är ett rop på hjälp för att rädda min ipad.
Så, vad säger ni?
Kan inte lämna in den till skolans support då det förmodligen finns porr på den.
Ska jag bara ta livet av mig?
Tack änsålänge.
Citera
2015-03-04, 16:42
  #2
Medlem
Varför kan du inte låsa upp flygplansläget? Kan du inte dra knappen för den inställningen till vänster och koppla bort flygplansläget?
Citera
2015-03-04, 16:52
  #3
Medlem
tzjs avatar
Hårdvara - Mac --> Surfplattor och läsplattor
/Moderator
Citera
2015-03-04, 17:18
  #4
Medlem
fakirens avatar
Låsa i flygplansläge? Aldrig hört talas om.. Håll in låsknappen och hemknappen tills skärmen blir svart och släpp, då startas den om.
Citera
2015-03-04, 17:43
  #5
Medlem
Alltså den är låst, skrev in fel lösenkod för många gånger och nu måste man ansluta till itunes.
Då den är i flygplansläge och inte ansluten till internet
Citera
2015-03-04, 17:47
  #6
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinsenPenis
Alltså den är låst, skrev in fel lösenkod för många gånger och nu måste man ansluta till itunes.
Då den är i flygplansläge och inte ansluten till internet
Det som menas med att du ska ansluta den till iTunes är att du ska ansluta iPaden till datorn och öppna iTunes och inget annat. Detta behöver du inte ha internet på din iPad för att kunna göra.
Citera
2015-03-04, 21:54
  #7
Medlem
Haha den har inte anslutits till min dator innan
Citera
2015-03-05, 07:16
  #8
Medlem
fakirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinsenPenis
Haha den har inte anslutits till min dator innan

Det spelar ingen roll? Koppla den till datorn och iTunes och se vad som händer. Vill den återställa, gör det. Måste du lämna in den till någon så får du väl skylla dig själv om de råkar hitta diverse porrsidor i historiken i Safari.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback