Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-03, 23:38
  #1249
Medlem
Står ju "Vart vill du se Baren poppa upp nästa gång?", så det lär bli en till säsong minst? Jag trodde att programmet var en storflopp i tv-tittare men det måste ha varit någorlunda bra om dom satsar på en till säsong. Vilken stad hoppas vi på näst då?

Förhoppningsvis med okända personer. Om dom tar in "kända" personer hoppas jag på BB-coffe iallafall!
Citera
2015-05-03, 23:46
  #1250
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Står ju "Vart vill du se Baren poppa upp nästa gång?", så det lär bli en till säsong minst? Jag trodde att programmet var en storflopp i tv-tittare men det måste ha varit någorlunda bra om dom satsar på en till säsong. Vilken stad hoppas vi på näst då?

Förhoppningsvis med okända personer. Om dom tar in "kända" personer hoppas jag på BB-coffe iallafall!

All dokusåpa är en flopp sett till tv siffror. Kanske inte farmen och expedition robinsson. Men Big Brother, Paradise hotell, baren ser inte folk avsnitten på tv. Men på internet kan det vart stort, tillräckligt stort för att köra vidare.

Tror på massa "säsonger". Det här är små popup i olika städer. Baren poppar upp i din stad som stadskampen gjorde. Galet om det blir i sommar. Vilket jag tror. Tror det kör igång redan i Maj eller Juni. Sommaren finns det grymma ställen i Sverige. Rätt bar och det blir galet. Sthlmsveckan vill jag se Rodney komma in i baren Gotland
Citera
2015-05-03, 23:55
  #1251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
All dokusåpa är en flopp sett till tv siffror. Kanske inte farmen och expedition robinsson. Men Big Brother, Paradise hotell, baren ser inte folk avsnitten på tv. Men på internet kan det vart stort, tillräckligt stort för att köra vidare.

Tror på massa "säsonger". Det här är små popup i olika städer. Baren poppar upp i din stad som stadskampen gjorde. Galet om det blir i sommar. Vilket jag tror. Tror det kör igång redan i Maj eller Juni. Sommaren finns det grymma ställen i Sverige. Rätt bar och det blir galet. Sthlmsveckan vill jag se Rodney komma in i baren Gotland
Sant, tycker att programmet varit ganska dött i sociala medier också. Många visste inte ens om programmet så lite mer reklam hade varit bra. Såg något inlägg här innan att det pratades om 100-200 tusen tittare på liven, själv tvivlar jag att det kan vara så högt. Om det stämmer så är det ändå helt okej, program som Big Brother eller Paradise Hotel är säkert mycket dyrare att producera så dom kan nog få det att rulla runt.

Gotland i sommar vore riktigt soft, sedan Sälen/Åre i vinter. Finns dock mycket att förbättra i programmet för att man ska orka kolla på det.
Citera
2015-05-04, 02:59
  #1252
Medlem
Holgersons avatar
"Baren 2015" är det i särklass största haveriet i svensk dokusåpa-historia.
Citera
2015-05-04, 07:39
  #1253
Medlem
Doktor-Dekokts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Varför känns Paolo roberto som en riktigt dålig kopia av Aschberg?


Därför att han är det. Usel, på alla sätt. Lika usel som programmet Baren blev och var. Det är bara signifikativt att den absolut lamaste personen vann. I det lamaste programmet ska den lamaste vinna. I och för sig var det skönt att inte den lösaktiga vann.
Citera
2016-04-24, 02:02
  #1254
Medlem
Hunden007s avatar
verkar inte bli en säsong... var inte direkt kul och förståligt hoppas det satsar på tv4 spring.
Citera
2017-12-21, 14:04
  #1255
Medlem
Säsong 1 ca 60 avsnitt finns nu på viafree
__________________
Senast redigerad av KanghastanArticuno 2017-12-21 kl. 14:06.
Citera
2017-12-21, 14:04
  #1256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
verkar inte bli en säsong... var inte direkt kul och förståligt hoppas det satsar på tv4 spring.
Jag var med i ett avsnitt av baren.
Citera
2017-12-24, 07:58
  #1257
Medlem
MelTorments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Säsong 1 ca 60 avsnitt finns nu på viafree

Det ser ut som att dom har lagt upp en avmagnetiserad VHS kopia från 1984 – Fy fan vad dålig bildkvalité! Helt omöjligt att titta på.
Citera
2018-03-04, 19:55
  #1258
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Jag var med i ett avsnitt av baren.

Men då känner du väl producenterna lite grand ? Det finns ju en otrooolig efterfrågan på en dokusåpa som Baren. Det är ju på krogen som folk mellan 20 och 40 bast tillbringar helgerna.
Citera
2018-11-29, 01:06
  #1259
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Jag var med i ett avsnitt av baren.

Och jag bor nuförtiden granne med Gurkan. Var bara tvungen att skriva det. Han kanske bodde här då det spelades in med. Men man ser han ju så sällan. Han är ju så kort...
Citera
2018-11-29, 09:05
  #1260
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Och jag bor nuförtiden granne med Gurkan. Var bara tvungen att skriva det. Han kanske bodde här då det spelades in med. Men man ser han ju så sällan. Han är ju så kort...

Fanns det en "Gurkan" i Baren också? Det var ju annars i Big Brother som Gurkan var med i.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback