Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-25, 01:10
  #433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Finns det några uppebara risker att blanda den här substansen med tjack?

Aldrig testat tjack. Men skulle inte tro det. Antar att effekterna är rätt lika, även fast biverkningarna kan vara olika. Men de biverkningarna du upplevt vid intag/större intag av tjack upplevs säkert i samband med blandning av denna, och vise versa. Mitt tips är att testa dig fram! Kör små substanser, om du inte känner av effekt så jobba dig uppåt tills du känner av effekt och eventuella biverkingar!
Citera
2016-06-27, 20:27
  #434
Medlem
Kan bara vara jag som är en jävla nybörjare med det, men rök fan inte skiten. Smakar fan mer kemiskt och bräntgummi än en brasa däck med Ajax...
Citera
2016-06-29, 22:31
  #435
Medlem
Skogsvandrings avatar
Den senaste batchen från Asken är rätt trevlig, äntligen är pulvret inte lika klumpigt och fluffigt utan lite mer kristallkänsla över det. Rinner inte ned lika överjävligt i halsen som tidigare vilket faktiskt är en jävla fördel. Annars kanske inte fullt lika potent som tidigare men ett mer lugnt och behagligt rus som ger en känsla mer åt dopamin än noradrenalin. Kan även tänka mig att tjugofyran sitter på liknande batch de också.

Ruset planar ut fint efter uppgången och efterlämnar en lugn stimulans utan någon särskild stissig och otrevlig känsla likt de tidigare batcher jag kört. Pulsen är igång bra dock, men tror inte ett par linor ska göra sömnen lidande.
__________________
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-06-29 kl. 23:28.
Citera
2016-06-30, 00:00
  #436
Medlem
Skogsvandrings avatar
För att summera var ruset till en början mysigt och stimulerande nog för att bli tjackad, men när peaken nått sin höjd dalar det fort nedåt och jag blir nästan mer stenad än påfjuttad trots påfyllningar. Ganska trevligt i sig, men själva idén med att ta NiPP försvinner ju mer eller mindre när man inte blir speedad. Tyvärr får jag säga såhär i efterhand, lite för klent rus trotts allt.
__________________
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-06-30 kl. 00:16.
Citera
2016-06-30, 01:56
  #437
Medlem
Såg att asken har fått in NEP och sitter nu och väljer mellan dessa. Samma prisklass, men söker en så alert, uppiggande och motiverande känsla som möjligt. Någon med erfarenhet av båda?
Citera
2016-07-02, 00:12
  #438
Medlem
Asken har tagit bort denna ur sitt sortiment?! Vafan, kollade ju för några dagar sedan och hade tänkt beställa 3g på måndag Någon som har tips på shoppar som fortfarande har den inne för hyfsade priser?
Citera
2016-07-13, 17:37
  #439
Medlem
Testade NEP som substitut för denna då NiPP ska klassas, men är fan bara skit... Någon som har ett bra tips på CS som är lik NiPP?
Citera
2016-07-13, 20:01
  #440
Medlem
JohnOldmans avatar
Analog till denna håller på att tas fram, minst i samma kvalité som 4F versionen.
Citera
2016-07-30, 09:37
  #441
Medlem
Beställde 1g från Asken. Dragit 0,2 nasalt. Känns att detta kan bli bra. Fick lite bedövning i hals som viss koks. Har ni fått det?
Citera
2016-07-30, 17:43
  #442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baglord
Beställde 1g från Asken. Dragit 0,2 nasalt. Känns att detta kan bli bra. Fick lite bedövning i hals som viss koks. Har ni fått det?

Brukar få det i snoken, men inte halsen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback