Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-03, 15:26
  #1
Medlem
Hej!
Jag och min kompis ska på arbetsintervju till The beach party i Rhodos. Vad ska man säga och hur ska man vara? Pratade med en som håller i det hela på telefon nyss och han sa att man skulle vara "en skön person" , charmig, social osv. Men hur visar man det i en arbetsintervju. Jag vet att jag är charmig osv. men absolut inte på beställning som på en arbetsintervju!

Någon som haft ett liknande jobb och kan berätta hur det är att arbeta så? Vi har förövrigt sökt tjänsten "minglare, säljare" på stranden!
Citera
2015-03-03, 18:40
  #2
Medlem
Var dig själv. För om du kommer spela någon på intervjun och sedan ska arbeta så kommer det gå åt helvete. Så var dig själv bara.
Citera
2015-03-03, 20:09
  #3
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Du kommer gå på stranden sex dagar i veckan och sälja biljetter till deras fester. Även kvällar ska det säljas.

Största konkurrensen kommer vara från de andra säljarna från The Beach Party eftersom det tas ner så fruktansvärt många som ska sälja dessa biljetter. Håller du inte måttet blir du hemskickad.
Citera
2015-03-05, 07:43
  #4
Moderator
Sun Rulers avatar
Till arbetsliv från resor. /mod
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2534224

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback