Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-03, 00:41
  #1
Medlem
smissos avatar
Enligt Daily Mail och en rad andra tidningar så kommer nu denna hemska historia ut om hur de lurade en mamma att äta upp hennes egen son.

Enligt källan så besökte kvinnan ISIS högkvarter för att försöka hitta hennes son. Hon trodde först att dessa var vänliga typer eftersom de ville bjuda på mat men när hon hade ätit upp sin måltid så fick hon reda på att det var hennes egen son som hon hade ätit upp.
Citera
2015-03-03, 00:51
  #2
Medlem
Läste den där nyheten tidigare idag men finns det bekräftade källor då många kallade den fejk. Men iaf, det är ju en hemsk grej att göra. Någon som fått inspiration av scener från The Walking Dead eller SoA och spridit denna fejknyheten?
Citera
2015-03-03, 00:58
  #3
Medlem
NovaOculuss avatar
Har svårt att tro att någon frivilligt söker upp den här organisationen. Trots att de kanske har ens barn i förvar.

Dessutom, borde man inte ifrågasätta vad det är för kött? Alternativt hur de har råd att bjuda en slumpad person på så fin kost. (Det kan ju tänkas att kött inte är allt för vanligt i den här tiden av oro.)
Citera
2015-03-03, 01:00
  #4
Medlem
Grodaifickans avatar
Nä, just detta låter ärligt talat som bullshit.
Citera
2015-03-03, 01:17
  #5
Medlem
Även om det inte är sant så skulle detta vara en sak som isis idioterna skulle kunna göra.
Citera
2015-03-03, 01:48
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Har svårt att tro att någon frivilligt söker upp den här organisationen. Trots att de kanske har ens barn i förvar.

Dessutom, borde man inte ifrågasätta vad det är för kött? Alternativt hur de har råd att bjuda en slumpad person på så fin kost. (Det kan ju tänkas att kött inte är allt för vanligt i den här tiden av oro.)

Råd har dom allt.. De badar i pengar från stulen olja och kidnappningar. Däremot låter nyheten inte särskilt trovärdig.
Citera
2015-03-03, 11:20
  #7
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Har svårt att tro att någon frivilligt söker upp den här organisationen. Trots att de kanske har ens barn i förvar.

Naah, är inte så allvarligt att besöka dem som du kanske tror. Checka in videon vid 28:15 https://m.youtube.com/watch?v=AUjHb4C7b94.
Citera
2015-03-03, 13:19
  #8
Medlem
sherms avatar
Kan vara en idé att länka till artikeln i trådstart:
Citat:
'The ISIS men told her to sit down because she had travelled a long way and said she should have some food before they took her to meet her son.

'They brought her cups of tea and fed her a meal of cooked meat, rice and soup. She thought they were kind.

'But they had killed him and chopped him up and after she finished the meal and asked to see her son they laughed and said "You've just eaten him."'
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...anded-him.html
Citera
2015-03-03, 13:47
  #9
Avstängd
GodsElites avatar
Så jävla ondskefulla kan väl ändå inga människor vara?

Vad har flugit i dom?

Men tyvärr skulle jag inte bli förvånad, de våldtar, skär halsen av människor, begraver barn levande, massavrättar folk i stora massgravar, bränner folk levande och nu matar de människor med deras egna barn.

https://www.youtube.com/watch?v=sYtMoDcwAoQ

Nananananana....

Detta måste ha någonting att göra med universums ondskefullaste krafter.

Mitt tips till alla er muslimer, håll er långt bort ifrån Islamiska staten. Dom kommer förvandla er till demoner. Hur kan man leva med sig själv efter en sådan här ondskefull akt?

Alltså jag har själv lekt med tanken att kidnappa en Islamiska staten krigare och få denne att äta upp någon kär vän eller släkting.

Skulle jag göra det?

Nej. För jag vet att det är demoner som får mig att tänka sådana tankar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback