Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-02, 22:06
  #1
Medlem
Hörde från en kille på gymgrossisten som verkar vara vettig att Clear muscle har lyckats ta fram ett nytt sorts HMB som ska verka väldigt mycket mer jämfört med de tidigare versionerna.

Köpte mig en burk och skall testa. Går vanligtvis inte på försäljarsnack, men har läst en del recensioner på nätet och har sett lite videos gällande produkten och alla säger att det är en produkt som gör skillnad.

Har någon här inne testat?
Citera
2015-03-04, 17:38
  #2
Medlem
Köpte mig en burk för sisodär 2 veckor sedan, känner inga stora skillnader än men den rekomenderar ju användning i 16 veckor för att se bäst resultat
Citera
2015-03-06, 15:51
  #3
Medlem
Ignorera*
__________________
Senast redigerad av sesk 2015-03-06 kl. 15:59.
Citera
2015-03-22, 23:02
  #4
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GordonPlanB
Köpte mig en burk för sisodär 2 veckor sedan, känner inga stora skillnader än men den rekomenderar ju användning i 16 veckor för att se bäst resultat

Själv köpte jag en burk med studentrabatt och diverse presentkort. Men vafan, måste jag köpa tre burkar till?

Jag hade tänkt testa detta kosttillskott genom att enbart köra på det under en månad eller 28 dagar som den räcker.
Citera
2015-03-23, 11:08
  #5
Medlem
1g x 3 / dag Hmb Ca funkar lika bra, betydligt billigare dessutom.
Citera
2015-03-23, 22:29
  #6
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El robo
1g x 3 / dag Hmb Ca funkar lika bra, betydligt billigare dessutom.

Hur kommer det sig att star rekommenderar 2 tabletter per dag medan Clear muscle rekommenderar 6 tabletter per dag?
Citera
2015-09-15, 00:45
  #7
Medlem
49450s avatar
Då clear muscle är flytande kan man ta större dos. Men pulver innehåller kalcium vilket inte är bra att överdosera, tar du dessutom andra tabletter med kalcium är det ju lätt gjort:/ Jag tycker inte CM var något alls att ha iaf.
Citera
2015-09-15, 01:23
  #8
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Då clear muscle är flytande kan man ta större dos. Men pulver innehåller kalcium vilket inte är bra att överdosera, tar du dessutom andra tabletter med kalcium är det ju lätt gjort:/ Jag tycker inte CM var något alls att ha iaf.

Ja, i dagsläget är den dyr. Dock märkte jag att mina muskler inte kändes så ömma efter träning. Kanske det de menar när man ska köra hårt, att kroppen återhämtar sig bättre.

Tror ni priset kommer gå ner till 399 kr igen? Jag blev förvånad att ordinarie pris är 699 kr.
Citera
2015-09-15, 07:27
  #9
Medlem
Jag har kört 6-8 burkar men inte märkt någon som helst effekt, så jag la ner.
Alldeles för dyrt om det inte ger märkbar effekt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback