Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-02, 05:34
  #25
Medlem
Paramours avatar
Pjur woman -silikonbaserad. Smakar och luktar ingenting. Super!
Citera
2017-04-09, 17:28
  #26
Medlem
Oljan funkar säkert, men föredrar glidmedel då det är enklare att hantera
Citera
2017-04-17, 20:37
  #27
Avstängd
det är nog för tunnt, skaffa vaselin eller någon tjock glidmedel. har själv kört med babyolja men det har inte varit så najs som vanligt glidmedel.
Citera
2017-04-19, 20:50
  #28
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag skulle nog hellre ta kallpressad kokosolja i stället för rapsolja, luktar ju gott med! lr så vanligt glidmedel.
Citera
2017-04-20, 10:21
  #29
Medlem
Kung.Knass avatar
Jag kan inget annat än rekommendera riktigt glidmedel. Det är verkligen mycket bättre än vilken olja som helst. I alla fall om det är bra glid man vill ha. Ta en silikonbaserad om du vill kunna hålla på länge - annars funkar en vattenbaserad mycket bra också.
Citera
2017-04-25, 12:19
  #30
Avstängd
använd aldrig tvål! hörde från mitt kk att det sved som fan när hon fingra sig en gång i duschen.
Citera
2017-04-26, 12:13
  #31
Avstängd
rapsolja är väl lite billigt, kör på någon fin olivolja eller kokosolja som är mycket nyttigare.
Citera
2017-06-19, 10:41
  #32
Avstängd
funkar helt okej, jag skulle dock rekommendera en riktig glidmedel. De funkar alltid bäst.
Citera
2017-06-20, 19:28
  #33
Medlem
handtralalas avatar
De som säger att oljor inte funkar har använt fel olja. Rapsolja och solrosolja är exempel på fel olja, de är för tunna och ger bara kortvarig effekt är min erfarenhet. Inte alls lika bra som olivolja som är överlägset bäst av de oljor jag testar som glidmedel för analt, relativt tjockflytande men samtidigt väldigt hal. Dock ger det ju fläckar på lakanen. Finns många glidmedel som är sämre än olivolja, exempelvis Apotekets olika som är kassa allihop, och luktar/smakar illa. Även så kallat glidslem är ingen höjdare. Möjligen om man gillar lukten av sjukhus.

Bäst är utan tvekan Pjurs silikonbaserade "Analyze me" eller "Backdoor". Helt oslagbart bra.
Citera
2017-06-20, 19:49
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABESEDE
Funkar rapsolja som glidmedel om man har lust att köra upp nåt i tvåan?

Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Inte alls lika bra som olivolja som är överlägset bäst av de oljor jag testar som glidmedel för analt, relativt tjockflytande men samtidigt väldigt hal. Dock ger det ju fläckar på lakanen.

Ja, det skulle ju vara förargligt om det blev fläckar på lakanen när man idkar analsex...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback