Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-03-02, 17:57
  #1
Avstängd
ABESEDEs avatar
Funkar rapsolja som glidmedel om man har lust att köra upp nåt i tvåan?

Eller är det farligt på nåt vis med rapsolja?
Citera
2015-03-02, 18:03
  #2
Medlem
TheHmms avatar
Rapsolja borde fungera... har inget att prova med nu, men det borde fungera hur bra som helst.
Citera
2015-03-02, 18:16
  #3
Medlem
WhiteKnuckleRides avatar
HAHAHA! Jag känner ett par som använt det när dom skulle prova analsex. Bruden fick röda utslag i röven.

Det går helt fint, men ett schysst glidmedel är väl värda pengar.
Citera
2015-03-02, 20:14
  #4
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Babyolja borde gå bättre, den är mild nog för små barn. Alltså lika mild för vuxna att använda på valfri kroppsdel.
Citera
2015-03-03, 03:19
  #5
Medlem
Kör utan glid
Citera
2015-03-03, 03:24
  #6
Avstängd
TokenOfTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienjenni
Kör utan glid

Bättre friktion då
Citera
2015-03-03, 03:39
  #7
Medlem
CindyXs avatar
Måste du använda en matolja så är olivolja klart bäst, väldigt bra för huden. Rapsolja kommer dock inte va något problem.
Babyolja slår vilket glidmedel som helst, så investera i det för framtiden
Citera
2015-03-06, 00:08
  #8
Medlem
Aldrig hört talas om glidslem? Det används vid gynundersökningar och andra undersökningar som exempelvis i röven. Inget är glidigare än det, pröva så får ni se. Skippa olja och sånt, det är lite fel sorts glid då olja ofta känns lite strävt för in och ut-aktiviteter. Fungerar inte ens för fittan så skulle aldrig få för mig att prova det i röven.
Glidslem får ni för ca 40 spänn på apoteket. Billigare glid hittar man inte.
Citera
2015-03-07, 19:17
  #9
Medlem
Afrolovers avatar
Tja - vegetabilisk olja är ett klassiskt laxermedel så det funkar säkert.

Nej satsa på något mer professionellt. Flera goda förslag ovan - har ingen erfarenhet själv tänder helt enkelt inte på analsex. Tillräckligt skönt för mig att knulla på rätt ställe.
Citera
2015-03-11, 18:15
  #10
Medlem
Strunta i glid på flaska eller tub.... Kör med saliv! Det är överlägset å finns alltid till hands! Lukt å smakfritt när hon ska suga sen. Gratis dessutom!
Citera
2015-03-13, 16:57
  #11
Medlem
Numes avatar
Det är ganska stor skillnad mellan matoljor och super-duper glidmedel.

Skulle jag syssla med denna sodomi, så skulle jag köpa riktigt glidmedel.
"Glidslem" funkar nog betydligt bättre annars. Babyolja tror jag nog också gör det.

Liquid silk är annars trevligt.
Citera
2015-03-14, 12:36
  #12
Medlem
Har aldrig haft analsex så har inte någon erfarenhet att komma med. Men har hört att olja
skadar kondomer. Och kondom är väl nästan obligatoriskt om du ska in med snoppen
där bak
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback