Citat:
Ursprungligen postat av
Mansory
Detta är första säsongen jag kollar, och jag håller med.. Riktigt tråkigt. Har inte kollat på 2 veckor, vet inte om de är värt att se de sista avsnitten ens? Dock var avsnitten i mitten rätt bra, när det var mycket drama. Men nu sitter dem ju bara å snurrar flaskan och röker.
Ja Adrian var verkligen en frisk fläkt! RIktitg rolig. Sen om han är douchebag eller ej låter jag vara osagt, men han va rolig under den lilla tid han fick vara med. Konstigt produktionen skickade ut Adrian?
Jag håller med. Båda två är riktigt tråkiga. Elin är så jäkla känslig verkar det som och Josephine gör ingenting? hon bara valsar runt, snygg är hon dock.
Jaa de trodde man aldrig om Sara Bolay. Sjukt nyfiken på henne, vad gör hon i DubaI?
Och vad är grejen med hennes hårda fasad? Följer henne på instagram och hon scackar mycket om ärlighet och att man ska vara snäll mot sina medmänniskor. Men i ex on the beach så är hon raka motsatsen till snäll och blir arg för minsta lilla skitsak?
Jag kan berätta vad de gör i Dubai. Just nu är Sara Bolay och Anna-Lisa igång därnere. Ni har väl sett bilderna på Instagram vid solstolarna? Lättklädda sällskapsdamer på fester, topless serveringspersonal, ja ni kan ju lista ut resten själva. Det är ett sånt företag hon har. Med sällskap åt de rika männen. Där kan man boka vad man vill ha. Och männen betalar allt. De festar, köper kläder, väskor, smycken, skor till dem, öser pengar omkring sig. Det är så de försörjer sig. Likadant Josie från PH. Men hon var ju ärlig med det. "Ja jag jobbar på olika partyn, serverar drinkar topless, är sällskap åt männen".
Snart har alla Sara Bolays väninnor varit därnere. Och de kommer nog tillbaka. Alldeles för lättförtjänta pengar, enligt dem. Och efter de har varit där åker de till Turkiet och lägger in inlägg i röven, inlägg i kinderna, läpparna, brösten, höfterna. Nya tänder. ögonfransar, naglar.
Jag tror inte ens de ser själva längre hur fan de ser unt. Alltså kolla Bella i denna säsongen. Fy faan, hon har förändrats, och inte är det till det bättre. Nä, nu har hon varit i Dubai, och sen en runda till Turkiet, och sen ser man ut som en komplett idiot.