Flashback bygger pepparkakshus!
2020-04-14, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Här är en till bild, han ser helt grå ut i jämförelse med dom andra
https://imgur.com/otnwQNl

Ja jävlar vad Adde gått ner sig.
Han verkar dessutom tappat sitt värde helt bland de andra deltagarna?
Ingen bryr sig om honom/ger honom uppmärksamhet längre. Han har ingen tjej där inne som han ens kan närma sig? Hehe.

Fantastiskt pga han är så jäkla vidrig

Vi får se när Anna-Lisa kommer in om till och med hon kommit över den sopan.

Längtar tills Adrian kommer in, är tyvärr lite förtjust i honom pga mycket söt.
Citera
2020-04-14, 21:00
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polis-elin
Ja jävlar vad Adde gått ner sig.
Han verkar dessutom tappat sitt värde helt bland de andra deltagarna?
Ingen bryr sig om honom/ger honom uppmärksamhet längre. Han har ingen tjej där inne som han ens kan närma sig? Hehe.

Fantastiskt pga han är så jäkla vidrig

Vi får se när Anna-Lisa kommer in om till och med hon kommit över den sopan.

Längtar tills Adrian kommer in, är tyvärr lite förtjust i honom pga mycket söt.

Tycker Adde skött sig bra hittills. Han har taggat ner en del sen tidigare säsonger. Arvid däremot beter sig extremt omoget.

Skulle inte bli förvånad om A-L och Adde blev tsm igen. De verkar alltid hitta tillbaka till varandra 😐
Citera
2020-04-15, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Tycker Adde skött sig bra hittills. Han har taggat ner en del sen tidigare säsonger. Arvid däremot beter sig extremt omoget.

Skulle inte bli förvånad om A-L och Adde blev tsm igen. De verkar alltid hitta tillbaka till varandra 😐

Aa han beter sig bättre. Men han är inte populär längre. Skönt.

Hade varit fantastiskt om Anna-Lisa och Adde var klara med varandra på riktigt.

Arvid är så jäkla vidrig. Vad ser dom andra hos honom? Han har varken personlighet eller utseende.
Citera
2020-04-16, 01:01
Medlem
MrsVanity1s avatar
Emma ligger verkligen laget runt.

Ok,Adde och Arvid förväntar jag mig inte så mycket av men har hon ingen respekt för sig själv?
Tycker på ett sätt synd om henne.
Citera
2020-04-16, 09:25
Medlem
ninjatorrents avatar
Är det bara jag som tror att adde och annalisa är "skådespelare" mot betalning för att programmet ska bli spännande?

Nu har ju inte hon kommit in än men jag tror fan att det blir som vanligt, adde ligger med några sen kommer annalisa in dem bråkar i några avsnitt och sen blir dem "tillsammans" igen?
Citera
2020-04-16, 23:50
Medlem
Citat:
Arvid är så jäkla vidrig. Vad ser dom andra hos honom? Han har varken personlighet eller utseende.
Det psykopatbeteendet han har är det perfekta för att locka till sig tjejer som Bella. Hon står och gråter och skriker och han sitter helt tyst utan att röra en min. Efter 30 minuter kommer han och säger att han älskar henne, efter att ha brutit ned henne. Hon kommer tillbaks till honom. Enkel matte.
Citera
2020-04-17, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trashycan
Det psykopatbeteendet han har är det perfekta för att locka till sig tjejer som Bella. Hon står och gråter och skriker och han sitter helt tyst utan att röra en min. Efter 30 minuter kommer han och säger att han älskar henne, efter att ha brutit ned henne. Hon kommer tillbaks till honom. Enkel matte.

Verkligen!!
Tycker vi synd om Bella eller får hon skylla sig själv med sitt inkonsekventa beteende?
Citera
2020-04-17, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjatorrent
Är det bara jag som tror att adde och annalisa är "skådespelare" mot betalning för att programmet ska bli spännande?

Nu har ju inte hon kommit in än men jag tror fan att det blir som vanligt, adde ligger med några sen kommer annalisa in dem bråkar i några avsnitt och sen blir dem "tillsammans" igen?

Skrattar högt. Tror fan på din teori.

Men dom är så TRÅKIGA! hoppas det blir annorlunda den här gången
Senast redigerad av polis-elin 2020-04-17 kl. 00:15.
Citera
2020-04-17, 22:45
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Verkligen!!
Tycker vi synd om Bella eller får hon skylla sig själv med sitt inkonsekventa beteende?

Tycker faktiskt inte synd om henne. Hon är väl medveten om att han är en douche och sårar henne gång på gång. Ändå går hon tillbaka. Visst att det blir svårare med känslor inblandat, men hon måste ju se till sitt bästa. Hon känns mer osäker än Arvid nästan pga det.
Citera
2020-04-18, 01:37
Medlem
VINTAGEFRAMESs avatar
Jävlar Adde. Galet solbränd 😂
Citera
2020-04-18, 03:30
Medlem
Leonidas ångrar nog sina dumma val nu, riktigt jävla hårt. Nu har han missat 2 allstar-säsonger.
Hade gärna sett han därinne. Ställer till med en hel del den snubben.
Citera
2020-04-18, 07:54
Medlem
Luckyhorses avatar
Kul att haidar är med iaf, lär ge några skratt per avsnitt på bara hans dumhet/klumpighet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in