Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-01, 10:35
  #1
Medlem
Quarrels avatar
VK: Misstänkt mord i Lycksele
Citat:
En man, också i 30-årsåldern, har gripits och är misstänkt för att ha dödat kvinnan. De två kände varandra sedan tidigare. En förundersökning om mord har upprättats. Polisen säger sig ha en ganska god uppfattning om vad som inträffat.
Okej, man ur huse, ta reda på vad som hänt, och var det hände!

---------------- --------------- ----------------------

Tingsrättsdom: (FB) Lycksele: Elin Falk hittad mördad 2015-03-01

Länk till sammanfattning: (FB) Lycksele: Kvinna hittad död 2015-03-01, misstänkt mord


/Mod
__________________
Senast redigerad av HusvagnSvensson 2015-09-01 kl. 13:34.
Citera
2015-03-01, 11:17
  #2
Medlem
Vilka är inblandade, och vid vilken adress hände detta?
Citera
2015-03-01, 11:24
  #3
Medlem
Det hände på borgaregatan 14 om jag nu inte tagit fel på numret.
Citera
2015-03-01, 11:36
  #4
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollemolle
Det hände på borgaregatan 14 om jag nu inte tagit fel på numret.
På den adressen är en kvinna i 30-årsåldern skriven. Småbarnsmor och reporter på Folkbladet, att döma av Facebook.
Citera
2015-03-01, 12:06
  #5
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
På den adressen är en kvinna i 30-årsåldern skriven. Småbarnsmor och reporter på Folkbladet, att döma av Facebook.


Efter att ha läst hennes facebook feed så funderar jag på att skicka en blombukett till GM.

Skämt åsido, kanske är något familjedrama?
Citera
2015-03-01, 12:22
  #6
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollemolle
Det hände på borgaregatan 14 om jag nu inte tagit fel på numret.


Vad stöder du den uppgiften på?
Citera
2015-03-01, 12:27
  #7
Medlem
Stantormans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Vad stöder du den uppgiften på?

I så fall kan BO vara en journalist på Västerbottens Folkblad. Vi behöver bekräftat att adressen är den rätta.
Citera
2015-03-01, 12:28
  #8
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Var avspärrningar och polisbilar på Storgatan sent inatt. Kan det kanske ha något med händelsen att göra?
Citera
2015-03-01, 12:34
  #9
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Var avspärrningar och polisbilar på Storgatan sent inatt. Kan det kanske ha något med händelsen att göra?


Då har vi ytterligare en adress. Det skulle kunna vara adressen till MGM. Har du något nummer på Storgatan?
Citera
2015-03-01, 12:39
  #10
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Då har vi ytterligare en adress. Det skulle kunna vara adressen till MGM. Har du något nummer på Storgatan?
Fel av mig. Avspärrningarna var på Borgaregatan så de tidigare uppgifterna kan nog stämma.
Citera
2015-03-01, 12:40
  #11
Medlem
Gloria.Romanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Då har vi ytterligare en adress. Det skulle kunna vara adressen till MGM. Har du något nummer på Storgatan?
Om man kan förstora upp den här bilden kanske man kan se ett nummer: http://www.svt.se/cachable_image/142...ckselemord-jpg

Från denna artikel: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...ord-i-lycksele

Edit: Tycker mig kunna se 14 men det kanske är önsketänkande (Jag syftar på Borgaregatan nu).
__________________
Senast redigerad av Gloria.Romana 2015-03-01 kl. 12:43.
Citera
2015-03-01, 12:42
  #12
Medlem
dawhos avatar
Nyss var det då två polisbilar utanför borgaregatan 14. Dock vet jag inte vilken ingång det var till. Finns 3 ingångar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback