Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-27, 07:50
  #217
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Har folk enbart sex i huvudet dygnet runt?
Jag hade tagit den vars kunskaper var så kompletterande till mina som möjligt, oavsett kön.

bra svar, får man välja partner så tar jag hellre med mig en naturvan kvinna än en man, enda skillnaden är ju i princip könet, folk verkar ju tro att "kvinna" automatiskt betyder en korkad storstadsbimbo
Citera
2015-04-27, 07:51
  #218
Medlem
Hmmmm,ensam???
Varför då välja?
Citera
2015-04-27, 20:58
  #219
Medlem
ljusetssvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Varför vill ni inte att tjejen ska bli gravid på ön? Spädbarnet är ju gratis föda. (Och omväxling av sexpartner innan det är matdags)
Jaha men tänk om hon föder en kille då och sedan dör av förlossningen, ska du bli BÖG då?
BÖHJÄVEL!!!!

Jag skulle valt en tjej tror jag och om hon blev jobbig så skulle jag ge henne en knogmacka så hon lärde sig vem som bestämmer.

Får man välja vilken tjej eller är det bara random slyna?
Tänk om man hamnar med en punkarflata som ger mig knogmackor och vägrar att ha sex...
Citera
2015-05-17, 12:14
  #220
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljusetssvin
Tänk om man hamnar med en punkarflata som ger mig knogmackor och vägrar att ha sex...

haha ja då har du dragit fetingnitlotten
Citera
2018-09-25, 20:05
  #221
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Hade valt en tjej.
Palla laga mat i 5 år!
Sen blir en del män homosexuella om de är ifrån kvinnor för länge. Jobbigt att behöva slå ihjäl någon med en kokosnöt för de försöker något. Så tänker jag i alla fall.
Citera
2018-09-25, 20:18
  #222
Medlem
Alltså man hade ju behövt mer detaljerade omständigheter för att göra det här intressant. Teoretiskt sett finns nog en kvinna som jag hade fungerat väldigt bra med där ute i 5 år, i verkligheten så är jag tveksam. Dom flesta kvinnor gnäller slut på mitt tålamod på några månader under normala omständigheter och då hade man fått stå där själv i några år istället.

Men om man bara får välja personer man har träffat så hade jag lätt valt en man.
Citera
2018-09-25, 21:39
  #223
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuli Kupferberg
Hade valt en tjej.
Palla laga mat i 5 år!
Sen blir en del män homosexuella om de är ifrån kvinnor för länge. Jobbigt att behöva slå ihjäl någon med en kokosnöt för de försöker något. Så tänker jag i alla fall.

stadig bump
Citera
2018-09-25, 22:03
  #224
Medlem
Jag är en kille då.
Och jag hade valt en karl.
För hade det varit med en tjej hade jag (även om hon nu skulle ha varit fysiskt/psykiskt starkare) gjort allt för att skydda henne och sett till att hon fick äta sig mätt och dyl. Hade varit 5 asjobbiga år trots ganska bra chans till att få ligga.
Där emot hade det varit en snubbe, hade jag kunnat varit mer självisk vid skarpt läge.
Och det som händer på öa stannar på öa... om inte fanskapet har klamydia vill säga!
Citera
2018-09-26, 00:54
  #225
Medlem
snillet_1s avatar
En man. Med högsta sannolikhet mer praktisk och mer fysiskt kapabel. Mindre gnäll och tjafs.
Citera
2018-09-26, 00:59
  #226
Medlem
Captinheros avatar
Beror väll på hur personen är. Finns ju odugliga killar som är lata gnälliga och allmänt dumma i huvudet. Samma sak med tjejer. Så skulle välja den som jag samarbetade mest med . Samt den som ökade min överlevnad bäst.

Men om vi utgår att båda är lika kunniga hjälpsamma och jag hade bra personkemi med de båda. Samt att båda drar sitt strå till stacken. Så blir det väll en kvinna
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback